אביבית בר זוהר יוצאת נגד רותם סלע ומותקפת


אביבית בר זוהר יוצאת נגד רותם סלע ומותקפת: "תמותי. זאת לא המדינה שלך". כוכבת הריאליטי של המדינה סופגת אש אחרי שפרסמה פוסט נגד דבריה של רותם סלע. כל הפרטים

בזמן שלא מעט סלבס יוצאים להגנתה של רותם סלע ומחזקים את דבריה, יש גם מי שלא. אחרי שסיפרנו לכם על דבריו של , נספר כי גם כוכבת הריאליטי הגדולה במדינה, אביבית בר זוהר עושה זאת ומיד היא חוטפת אש. כל הפרטים.

בר זוהר העלתה אמש (ראשון) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה המונה 329 אלף עוקבים בו כתבה : "אני בעד חופש הביטוי אני בעד להגיד את דעתי ואני בעד כל אדם ואדם שמביע את דעתו ולכן החלטתי גם להביע את דעתי !!! מדינת ישראל היא מדינה יהודית בלבד !!! אין לי בעיה עם זה שהערבים גרים איתנו אבל הם צריכים להבין שזו המדינה שלנו ורק שלנו עוד מימי התנך … אנחנו העם הנבחר … וכמובן מקום המדינה בשנת 1948 בהם הוכרזנו כמדינה יהודית לכל דבר … אף אחד לא יכול לקחת לנו את המדינה שלנו ואנו לא ניתן לאף אחד לעשות זאת !!! עלינו להתאחד כעם אחד גוש אחד ולעמוד על זכותנו כמדינה …. כל אחד ודעתו וזה בסדר להביע דעה אל תכעסו על מי שלא בדעה שלכם זו זכותו … אבל תזכרו תמיד שגם לכם מותר להביע דעה וכך עשיתי תחי מדינת ישראל".

עד כאן הכל היה טוב ויפה, אבל עם עם התגובות הטובות החלו להגיע תגובות רעות, וקשות. בין הקללות שנשלחו לעברה של בר זוהר אם זה בפרטי ואם זה בפוסט עצמו היו : "תמותי, זאת לא המדינה שלך", "איך את לא מתביישת, היינו פה לפניכם, תלמדי, טיפשה", ועוד קללות מהסוג הזה וגם כאלה שהעדפנו לחסוך מכם אותן. בר זוהר עד כה לא חסמה כמו רותם סלע את האפשרות להגיב ונשארת בשלה. טוב בתכל'ס, את דעותיה אנחנו מכירים, ככה שברור לנו שהיא גם לא תשנה אותן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן