צפו: מכות בשידור חי! אלכס תוקף את ברלד


כוכבי גולסטאר נפגשו לתכנית סיכום שיצאה מכלל שליטה – צפו באירוע האלים

אלכסי מורוזוב התארח במשדר הסיום של "גולסטאר"ביחד עם הבדרן, ירון ברלד. במהלך העונה כולה השניים היו מוקד לירידות הדדיות אבל הפעם מורוזוב נפגע מחיקוי שעשה ברלד ובתגובה הוא הכה אותו נמרצות, השליך עליו כסא ונטש את האולפן בזעם. לאחר המקרה סיפר מורזוב: "ההתנהגות של ברלד עברה כל גבול. הוא צחק עליי במקום לצחוק איתי, הפריע ולא נתן לי לדבר".

מורזוב נעלב עד מאד מהאירוע והוסיף: "אני טוען שהתנהגות כזו היא השפלה לכל דבר, גם אם הוא טוען שהוא 'רק צוחק'. ברלד התנהג בחוסר התחשבות ובגסות רוח שאין לה שום קשר להומור. הוא התייחס אליי בדיוק כמו שתלמידים מסוימים התייחסו אליי כשלמדתי בבית ספר והוא 'מחזיר אותי' לאותם ימים. אני, אישית, לא שיערתי שבגיל 28 'אזכה' ליחס כזה מאדם מבוגר ממני שמתיימר להיות חבר שלי. יש צורה ודרך לצחוק איתי".

מנהלו של ירון ברלד, גיל אוליאמפרל, מסר: "אני בשוק שזו הייתה תגובתו של מורוזוב, אני חושב שזה לא היה במקום ואין הבדל בין זה לבין התגובה של רושפלד כלפי מתמודד אחר בצילומים עצמם. ומי שלא מבין בהומור שלא יילך לתוכניות כאלה". מורזוב סיכם: "אפשר אפילו לצחוק עליי אך יש לעשות זאת בטאקט ובאלגנטיות, למשל: מישהו שאל אותי 'באיזה מוזיאון אתה גר?' ואני לא הפסקתי לצחוק. צחוק אמור לשפר את היחסים בין האנשים ולא להרוס אותם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן