אביבית בר זוהר סובלת ממחלה מגיל 4


ולא, הפעם זה לא מה שאתם חושבים. אביבית סובלת ממחלה לא קלה

במהלך הסופ"ש אביבית בר זוהר לא העלתה אפילו סטורי אחד לרשתות החברתיות. יוצאת האח הגדול, ירדה למחתרת בתקופה האחרונה, דבר אשר גרם לעוקביה לתהות לאין אביבית נעלמה? המעריצים שלה שיגרו לחשבונה מספר רב של פניות בחשבון האינסטגרם שלה, בהם נשאלה מה הסיבה להעלמות שלה מרשת.

אחרי מספר ימים של שתיקה היא הסכימה לספר בכנות שהיא סובלת ממחלה לא קלה. היא העלתה סטורי בשידור ישיר מהמיטה שלה בו חשפה שהיא סובלת ממחלת ילדות שנקראת קדחת ים תיכונית. בין היתר היא אמרה:" כמו שאתם רואים כבר כמה ימים אני לא מעלה סטורי ואתם כ"כ דואגים וזה מחמיא לי. לפעמים החיים של אביבית בר זוהר גם לא כאלה זוהרים. אני לא יודעת אם אתם יודעים אבל אני נולדתי עם מחלה שנקראת FMF בעברית זה קדחת ים תיכונית, זה אומר שהכבד שלי לא תקין, נולדתי עם לב מוגדל ואני שותה ארבע כדורים בכל יום מגיל 4 כשגילו לי את המחלה כדי למנוע את ההתקפים".

אביבית המשיכה לרגש את הצופים והוסיפה: " ההתקפים מלווים בבטן קשה כמו אבן, רגליים נפוחות, קוצר נשימה, קשה לי לדבר. אז אני כרגע בבית כבר מיום חמישי ככה גמורה. אז לפעמים צריך להראות גם את הצדדים הפחות טובים שלי. הפנים שלי נפוחות ממשככי כאבים ואני בלי איפור ואני מרוסקת במיטה והאחיות שלי מטפלות בי ואין על המשפחה שלי שכל הזמן מטלפת בי. אני מצטערת שאני כרגע לא עושה לכם סטורי, ולא דואגת לכם, פשוט כואב לי כרגע לדבר הרבה. שלחתם לי מאות של הודעות 'אביבית מה קרה, הכל בסדר?' אז לא, אבל יהיה בסדר. כי לכל דבר יש סיבה וזהו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן