איתי לוי פורץ בבכי בגלל אמא


כשאיתי לוי שר לאמא שלו הוא לא יכול היה לעצור את הדמעות

מרגש: איתי לוי אירח את חנן בן ארי בהופעה שלו וכששר לאמא שלו שהייתה בקהל את השיר ״אמא אם הייתי יכול״ הוא לא יכל לעצור את הדמעות. ההופעה שנערכה אמש לעיני קהל רב סחפה אחריה קהל רב שירים מרגשים והופעה של איתי לו את חן בן ארי. השניים הרימו את הצופים, ליוו איתם רגעים יפים ואף הצליחו לרגש אותם עד מאד. רגע השיא היה כאמור עת לוי שר לאמא שלו שיר שהקדיש לה, הזמר לא נותר אדיש וההתרגשות הרבה שלו גרמה לקהל להריע לו.

כזכור, איתי לוי פרץ לראשונה באוגוסט 2013 וסומן ע"י כל כתבי התרבות ומבקרי המוזיקה כדבר הבא במוזיקה הים תיכונית. לאחר שלהיטיו המוכרים "אף אחת אחרת" ו-"מסיבה בחיפה" הפכו ללהיטי ענק ושברו שיאים, הוציא איתי לוי את אלבומו השלישי "שורדים אהבה" (2017), הכולל את הדואט עם אייל גולן "חתונת השנה", "פרח בשממה" ושלל להיטים חסרי תקדים.

לפני שנה הוא הוציא את השיר הראשון מתוך האלבום שנקרא "שתשרף האהבה" שזכה ליותר מ-20 מיליון צפיות ביוטיוב. בשנתיים האחרונות כבש ומילא את במת קיסריה והאנגר 11 תל אביב ובימים אלו נמצא בסבב הופעות חורף. איתי לוי נחשב לאחד השמות הבולטים והמזוהים עם איכות, קסם אישי וייחודיות במוסיקה הישראלית. אז מה תגידו, אמת אין כמו אמא? איתי לוי ריגשת את כולם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן