אביו של בן זיני נעצר


אביו של כוכב הנוער ובן הזוג של טיילור מלכוב, בן זיני, נעצר ע"י שוטרים במחוז ירושלים ועוכב לחקירה בגין איומים על בעל עסק. אמו של בן זיני בתגובה: "ככל הנראה, למשטרה אין דברים חשובים להתעסק בהם"

בזמן שבן זיני נמצא בבית "האח הגדול" ולא יודע דבר על החיים בחוץ, אביו של כוכב הנוער, יקותיאל זיני, נעצר בגין סחיטה באיומים של בעל עסק בעיר. חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים עצרו את האב. לאור חומרת המעשה, נגבתה עדות מפורטת מבעל העסק אודות מה שעולל לו לכאורה האב. כעת הוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך ב-3 ימים, עד יום חמישי.

ביום חמישי הקרוב משטרת ישראל תחליט האם לשחרר את יקותיאל זיני בערבות או לבקש את הארכת מעצרו בשנית וזאת בהתאם להתפתחויות בפרשה

בן, כזכור, עלה לכותרות בשנה החולפת כשהחל לנהל זוגיות עם טיילור מלכוב בת ה-16. זיני הוא כוכב רשת מוכר וידוע ולאחרונה, כאמור, הוא נכנס לבית "האח הגדול", שם הוא שוהה בימים אלה.

עינב זיני, בת הזוג של יקותיאל זיני, מסרה בתגובה:
"ככל הנראה, למשטרה אין דברים חשובים להתעסק בהם וכל מה שמעניין אותם זה לתפוס כותרות. מדובר בטעות והכל יתברר תוך מספר ימים. וכמו שאמרתי בתוכנית. בסוף טוב תמיד מנצח צהוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן