אביבית בר זוהר נגד אושרת קוטלר


גם אביבית בר זוהר הצטרפה למתקפה נגד הדברים המביכים של אושרת קוטלר נגד החיילים

ההתבטאות של מגישת החדשות אושרת קוטלר ממשיכה להכות גלים ברחבי המדינה גם יומיים אחרי שנאמרה בשידור ישיר. מי שניצלה את הגל היא אביבית בר זוהר שהתפנתה אף היא להגיב על הדברים שהתקבלו בקיתונות של בוז ברחבי ישראל, על ידי מרבית התושבים, שרי הממשלה, מנחים ועוד..

כזכור, אושרת קוטלר אמרה: "שולחים את הילדים לצבא ולשטחים ומקבלים אותם חיות אדם, וזו התוצאה של הכיבוש". מאז המשפט הדלוח עוברים עליה ימים לא פשוטים מאחר היא סופגת הכפשות מכל כיוון אפשרי ואף קיבלה איומים על חייה. כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר  פתחה חזית מול קוטלר ושלחה לה מסר באינסטוש: "אושרת קוטלר היקרה הסרטון הבא מוקדש ספיישל פור יו, למרות שזה קצת יותר מדי בשבילך, אבל המטרה מקדשת את האמצעים. שימי לב ותקשיבי לי טוב, חיילי צה"ל אינם חיות, חיילי צה"ל זה הדבר הכי טוב שיש לנו במדינה הזאת וגם לך כשאת עכשיו יושבת בבית קפה בתל אביב ושותה את הקפה, איזה קטע הם מגנים עליך".

עוד אמרה אביבית:" כשאת יושבת ומגישה חדשות ומבלבלת לנו את המוח כל היום, אז גם באותו זמן הם מגנים עליך. חיילי צה"ל זה הדבר הכי קדוש, הכי טהור שיש לנו במדינה ובושה שאחת כמוך יושבת פה בטלוויזיה ומבלבלת לי את המוח וחבל מאד שבגלל שאנחנו מדינה דמוקרטית מה לעשות כי בן גוריון החליט על חופש הביטוי, חבל מאד שהוא לא רשם בסוגריים חוץ מאושרת קוטלר, כי אחת כמוך הייתה צריכה לשבת מאחורי סורג ובריח על הסתה ועל ביזיון של מדינת ישראל. חיילי צה"ל אני אוהבת אתכם ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן