תחושות מעורבות ברשת – האם הגיע לקובי מרימי לנצח?


הרשת גועשת יום לאחר היוודע הזוכה הגדול של הכוכב הבא, התגובות בעד ונגד הזכיה של קובי מרימי

הצופים בבית קבעו אמש שקובי מרימי הוא הנציג של ישראל באירוויזיון. עכשיו רק נשאר להביא את הדאבל – אבל השאלה האם באמת מרימי הוא המועמד הנכון ביותר לייצג אותנו בתחרות הזמר? הרשת גועשת יום לאחר היוודע הזוכה הגדול של הכוכב הבא, התגובות בעד ונגד הזכיה של קובי מרימי, קיבצנו עבורכם את המיטב.

"בהחלט אנחנו קבענו. ידענו מה אנחנו עושים. אין מתאים ממנו. ענק ענק ענק ענק. קובי, אוהבים אותך" לצד "לא הסגנון שלי אבל בהחלט מוכשר המון בהצלחה". "הלוואי על כולנו קול כמו שלו, ביישנות ..צניעות …הכול מהכול . אין יותר ראוי מקובי מרימי לייצג אותנו ותיזכרו שהוא גם יביא את הדאבל", "שית לי צמרמורת  זה סימן שנגעת. ביצוע מעלף ואתה ראוי בהחלט לייצג אותנו בארוויזיון. גאה בך".

מנגד היו גם גולשים שלא אהבו את הבחירה במרימי: "הוא זמר מדהים אבל לא לארויזיון לצערי". "איזה דאבל? קול גדול שעמום גדול מקום אחרון" , "אותי הוא מרדים אין שום דבר מעניין או חדשני בשירה שלו, קול מיוחד יש לו אבל לא מתאים לייצג", "אתם קבעתם! ויש לומר בצורה מזעזעת. הוא נמצא בגמר בחסד ולא בזכות!", "אותי הוא מרדים אין שום דבר מעניין או חדשני בשירה שלו, קול מיוחד יש לו אבל לא מתאים לייצג".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן