אחווה סיטבון תחזור לאקס?


אמנם הקשר בין סיטבון ליונתן רונן הסתיים אך גורמים מוסרים כי יש אפשרות לקאמבק

אחווה סיטבון, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" סיימה לאחרונה הכוכבת בצורה מפתיעה את מערכת היחסים שלה עם בן זוגה, יונתן רונן, מה שהשאיר את המעריצים שלה בשוק לאור התפתחות היחסים בין השניים. לפני שבועיים זה קרה כאשר היא עזבה את ברצלונה בספרד וחזרה לבית הוריה באשדוד. למרות זאת היא לא נתנה לבאסה להשפיע עליה וחגגה בגדול את יום הולדתה ה-34.

הרווקה לא בזבזה את הזמן והחלה את חגיגות יום ההולדת שלה כבר בשעות הבוקר. סיטבון הגיעה למלון הרודס התל אביבי והתארגנה לחגיגה הגדולה שהחל בערב."אני חוגגת עם חברות. נעשה הרבה פאן והרבה דברים שאני לא יכולה לספר אבל יהיה סופר כיף". על הפארסה בבארסה אמרה:"זה לא הסתדר. חזרתי, אני פה, וטוב לי פה. הכל טוב. אין לי מושג האמת מה עם לאיה, זה נתק. קאמבק? לא יודעת. יש לי יום הולדת".

סיטבון ורונן החליטו לסיים את הקשר בין השניים חצי שנה אחרי שהוא יצר לדרך. למרות זאת אפשר אולי לחשוב שזה לא  סוף פסוק מהצד של סיטבון וכאשר היא תחגוג יום הולדת היא סביר להניח תבקש משאלה שכולה קאמבק. סיטבון סיפרה בבלוג שלה על הקשיים בניכר וזה היה רק ענין של זמן עד שהיא תחזור לשורשים בארץ הקודש. הקשיים לא היו ניתנים לגישור ואכן זה מה שקרה לבסוף.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן