זהירות, ספוילר: קובי מרימי חוזר לכוכב הבא


הרשת געשה בעקבות ההדחה של מרימי אבל לפורטל נודע שהוא בקרוב מאד יחזור

הזמר, קובי מרימי, שהודח במפתיע מהתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" צפוי לחזור לתכנית בגלגל הצלה מיוחד שישודר בשבוע הבא. כזכור, מרימי היה אחד הפייבוריטים הברורים של השופטים אך בהופעה האחרונה שלו הגיע רק ל- 48 אחוזים, שלא הספיקו לתת לו את הכרטיס לשלב חצי הגמר.

בתכנית מיוחדת שתשודר בשבוע הבא מרימי יזכה לגלגל הצלה מהשופטים והקהל ויחזור לתכנית. אין ספק שמדובר במשהו שכל מעריציו משתוקקים לו ואחרי הלחץ הגדול שהם היו בו מאז ההדחה הם יכולים עכשיו לנשום לרווחה בעקבות הידיעה הבלעדית אותה אנו מפרסמים כאן על חזרתו של מרימי לתכנית, בזכות גלגל ההצלה.

כזכור, מרימי נותר בהלם כאשר ראה את יריבו, אברהם דה קרבליו, עוקף אותו במספר האחוזים הנחוץ לשלב הבא. קובי עוד חשב תחילה שרותם סלע מתלוצצת עימו אבל בפועל הכל היה אמת, הוא סיים את דרכו במפתיע. לאחר השיר קרן פלס האשימה את מימון וסטטיק על זה שנתנו לדה קרבליו כחול, ובכך השאירו את קובי על כיסא המודח. הקהל הודה לו על ההופעות, נאמרו כמה מילות פרידה אבל אז הדרמה הגדולה הגיעה לרשתות החברתיות.

קבוצות האירוויזיון בפייסבוק לא ידעו איך לעכל את הבשורה, ההלם היה כבד עד שאפילו נפתחה עצומה להחזיר אותו לתכנית. לדוגמא באחת מהקבוצות נכתב על ידי גולש:"קובי לא הפסיד, אלא המדינה". היו גם כאלה שניסו להיתלות על הסיכוי לגלגל הצלה ואחד נוסף כתב:"עד עכשיו לא כתבתי כלום בקבוצה, אבל היום חדל. קובי מרימי! הבטחה כזו גדולה, שעם שיר נכון יכול להיות טופ 5 בקלות הלך הביתה!".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן