חן אהרוני יוצא מהארון


הזמר בן ה-28 החליט לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם מסר לציבור

לפני כשנה חן אהרוני חזר לתודעה אחרי היעדרות  ארוכה מהטלויזיה. הוא סיים במקום הרביעי בתכנית "הכוכב הבא" ולמרות שלא הצליח להגיע לאירווזיון הוא נתן הופעה מרשימה בתכנית. אהרוני, שכבר בגיל 17 התפרסם ב"כוכב נולד" ופספס את הגמר ידע לאורך כל השנים על השמועות בגין נטייתו המינית. עכשיו הוא החליט לעשות סדר.

הזמר העלה פוסט ברשת החברתית הוא סיפר: "שנים סירבתי לשים על עצמי טייטל. להגדיר. לתת למילה לסכם אותי. הרגשתי איך אנשים מסביב מנסים לתייג אותי תחת כותרת שלא הייתה מדוייקת למי שאני. כל הזמן אמרו לי תחליט! או שאתה א׳ או שאתה ת׳. אבל מה עם כל האמצע? אולי אני בכלל פ׳? אמרו לי שזה שלב. אז המתנתי. ידעתי שאני חייב להקשיב ללב שלי. חקרתי. נבהלתי. נשברתי. אהבתי. שאלתי. עד שהגיעה ההארה. אני באמת פ׳. פאנסקסואל".

עוד הוסיף אהרוני: "אני נמשך ומתאהב באישיות, בקול, בעיניים, בלב, בנשמה, בבנאדם! הצורה מעניינת אבל היא לא העניין. מגדר מבחינתי זה רק עוד פרט במערכות יחסים. ברור שיש צורך במשיכה פיזית ובמקרה שלי, כשזה קורה זה קורה. אני רוצה להאמין שהיום כולנו כבר מבינים שנטייה מינית זה לא רק גיי או סטרייט. אתה מפחד מדחייה, מפחד מכישלון, מפחד לעשות טעות. מפחד להתחייב למשהו בלי היכולת לחזור בך. אני מרגיש שתמיד ידעתי שאני פאנסקסואל אבל לא ידעתי לקרוא לזה בשם כי בטלוויזיה שמעתי רק על הומואים ולסביות. אהבתי ב-28 שנות חיי גם נשים וגם גברים והחברה ראתה את זה כבילבול/הכחשה. החלטתי להפסיק לפחד שלא יאהבו או יבינו אותי. אני שמח על הדרך שעברתי וגאה בגבר שאני. מאחל לכולנו שנהיה תמיד שלמים ובריאים. יש לנו את הזכות להיות מה שרק נרצה להיות. אף פעם לא מאוחר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן