האם גמר המירוץ למיליון 2 היה מכור? כל הפרטים!

err

אתמול, הבטחנו שנפרסם פרטים ראשונים על פרשת הגמר שלכאורה היה מכור לטובת בר ואינה מהמירוץ למיליון. באיחור קטן קבלו את כל הפרטים – האם גמר המירוץ למיליון היה מכור?, קבלו מיני תחקיר.

אז מה באמת קרה מאחורי הקלעים של גמר המירוץ למיליון? האם בר ואינה הצמד שתמיד במקום אחרון ורק בשלושת הפרקים האחרונים הן התחילו להוביל קיבלו עזרה מהפקת התוכנית? האם ההפקה דאגה למשימות שיובילו אותם לגמר הגדול? ממשימת קיצור הדרך ו"הקעקוע" המדובר ועד גמר הגדול מה באמת קרה שם?

צפו בסרטון הראשון מהגמר – משימת הליכה על חבל, בוידאו ניתן לראות איזה מתקן ביטחון יש למסלול של עקיבא וענהאל ושל האחים הראל שהבסיס שלו צהוב עם גלגלת שבעצם מקשה על ההליכה ובטח אם יש הבדל בגובה ומשקל וגם הכבל העליון שתומך בהם מלמעלה משוחרר מאד כך שזה מקשה יותר כי אין במה להאחז. ניתן לראות איך הזוגות מובלים למסלול שלהם ע"י עובדי המקום ורואים שהם חולפים על פני המתקן של בר ואינה שמחכה להן וכמובן הוא שונה.

בסרטון הבא רואים את המתקן של בר ואינה בברור שלכאורה חזק ושונה משל הזוגות האחרים,המתקן מחוזק ע"י ברגים כך שלא משנה גובה או משקל עדיין הכבל יהיה יציב וחזק יותר ולא ישנה את כיוון ההליכה וכמובן הכבל העליון שתומך בהן הוא מתוח ע"י כך שיצר צורת V במכנסיים שלהן מה שמחזק אותן מלמעלה ומה שנשאר להן זה רק להלך בביטחון ע"י כבל חזק מלמעלה וכבל חזק מלמטה,וזו הסיבה שהן לא נפלו או מעדו אפילו פעם אחת ואולי זאת הסיבה שהן גם זכו במירוץ? לא ברור.. מה שכן קצת הרבה מסריח כל הסיפור הזה

 מרשת והפקת המירוץ למיליון נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא וכל ניסיון למצוא פגמים במשימות המתוכננות על ידי מומחים עולמיים בתחומם, הינו עקר, פסול ומהווה לשון הרע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן