גולשים נגד אליאב אוזן: "אתה נשוי, זה גועל נפש"

 

אליאב אוזן שיתף תמונה שהוא מקעקע אשה חשופת חזה – הגולשים לא נשארו אדישים

אליאב אוזן העלה לעמוד האינסטגרם שלו, תמונה בה הוא מקעקע אישה זרה באזור החזה החשוף שלה. אין ספק שהסטודיו של אוזן הוא אחד המקומות העמוסים בכוכבים ואנשים שחושקים בקעקוע חדש. השאלה המרכזית היא איך דנית גרינברג, אשתו של אוזן, מרגישה עם כל ההייפ שסביבו, בטח אחרי שהוא מעלה תמונה כה נועזת.

בעקבות התמונה שפרסם אוזן הגולשים לא נשארו אדישים וחלקם תקף: "וואלה, לא התחברתי לתמונה, אתה בן אדם נשוי", "איך דנית מאשרת ככה?", לפי דעתי זה גועל נפש", "מקווה שזו דנית, אחרת זה נראה רע מאוד". מנגד היו גם תגובות מגוננות על עבודתו של האמן: " זה כמו שגניקולוג יעשה את העבודה שלו ואשתו תגיד לו – 'אל תעשה את זה יותר'. זה חלק מהעבודה, בסופו של יום זאת פרנסה. "איזה תגובות הזויות! איך עוד הייתם מצפים שהוא יעשה שם קעקוע? בשמירת נגיעה?". "מקעקע, שהוא אומן מלידה, לא חושב על שום דבר אחר. ברגע שהוא מצייר אומנות – מבחינתו, זה כמו לצייר על פלקט, לא משנה באיזה איזור".

הגולשים שהיו נגד המהלך המשיכו להתריס והגיבו למגוננים:" גם לי יש בצלעות קעקוע ולא ביקשו ממני בכלל לחשוף שד. זאת הטרדה סביבתית. וואלה, בא לנו לראות אומנות לא פורנו". ועוד אחד כתב: " שיעשה את העבודה שלו, אין בעיה, אבל מה הקטע שלו לפרסם את זה?"

אליאב עצמו לא נשמע מתרגש וסיכם: "דנית יש רק אחת, כל השאר זה עבודה ויצירה. שנמשיך באותה הדרך בדיוק, אמן."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן