דרמה: יעקב אילון עוזב את חדשות 10

חדשות 10 מתפרקים: יעקב אילון מגיש החדשות, הודיע הבוקר על עזיבת התפקיד אחרי 10 שנים. עזיבתו היא העזיבה השנייה של מגיש בכיר לאחר עזיבתה של מיקי חיימוביץ'. הסיבה לפי אילון היא המעבר לירושלים, בעוד הוא אינו יכול לדבר עם הכתבים והעורכים, ובנוסף תקלות טכניות.

העיתונאי רז שכניק פרסם לפני מספר דקות כי אחרי עשר שנים כמגיש חדשות 10 החליט יעקוב אילון לעזוב את המהדורה המרכזית של הערוץ. אילון הודיע על עזיבתו הבוקר בשיחה עם מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי.

אילון כתב מכתב פרידה לחברי מערכת החדשות: "רובכם עדים לפרקטיקה האווילית שמתרחשת מדי ערב במהדורה המרכזית מאז 1 בינואר, שבמהלכה עבדכם אורז כל יום את מטלטליו ונוסע לבדו לירושלים כדי להגיש משם מהדורת חדשות."

"גם אם הצופים לא לגמרי מבינים שאת תמונת האולפן מקרינים מאחורי בצורה אלקטרונית, הם שמים לב למשל שאין יותר ראיונות באולפן החדשות ושלאחרונה חווינו רצף תקלות טכניות שלא היו כבר שנים. שלא לדבר על שורה של טעויות תוכן שנובעות משיבושים בתיאום. הפרקטיקה חסרת התקדים הזו, שבה מגיש המהדורה יושב בגלות בלי יכולת לדבר עם כתבים ועורכים, בלי יכולת לצפות בכתבות ובניתוק מוחלט מהמערכת, איננה יכולה להמשך. אבל היא תימשך."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן