שי חי, בן זיני וכוכב פאודה בדרך לאח הגדול VIP


העונה הבאה של הריאליטי תחל ב- 12.1 ושמות המשתתפים ממשיכים להיחשף

האם בקרוב נזכה לראות מחדש את פינת כל האמת בפרצוף? גורמים בתעשיה מדווחים כי שי חי קיבל הצעה להיכנס לבית "האח הגדול" עונת הVIP. הפקת האח הגדול פנתה לשי חי שהיה המתמודד הבולט ביותר בעונה השביעית, הרבה בגלל העימותים והתככים שהיו לו עם יתר דיירי הבית. העימות הזכור מכל היה ביום ה-86 , אז הוא בעט במיצג של אור סיונוב וביקש לעזוב.

הליהוקים לעונה החדשה נמשכים ופרט לשי חי ההפקה פנתה גם לכוכב פאודה, הישאם סלימאן, שגילם את דמותו של אבו אחמד בעונה הראשונה. סלימאן שיחק בעוד סדרות: "בית לחם", "עבודה ערבית", "כבודו" ו"הומלנד". בהפקה מודעים לכך שמדובר באדם דעתן שלא חושש להביע את עמדותיו הברורות והם מקווים שזה יביא לעליית הרייטינג בסכסוך הערבי – יהודי. העונה תתחיל ב-12.1 בעוד כחודש.

פרט לשניהם, גם בן זיני קיבל פניה. כוכב הרשת בן ה-22 עלה לתודעה אחרי השירים שביצע עם טיילור, חברתו וכוכבת רשת בעצמה. אין ספק שכניסה של זיני לאח הגדול תכניס אותו עוד יותר לתודעה והפרסום ייחשף, מאחר ובשלב זה הוא מוכר בעיקר לבני הנוער בישראל. בשלב זה זיני שוקל את ההצעה, גם בגלל שהוא יאלץ לא לראות את זוגתו טיילור למשך תקופה. מרשת 13 נמסר בתגובה: "כשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן