דנית ונופר נפגשו ארבע שנים אחרי הדרמה באח הגדול


שתי הצ'ילבות נפגשו לראשונה אחרי תקופה ארוכה – איך זה נגמר? כל הפרטים בפנים

הדרמה הגדולה שהתחוללה באח הגדול לפני ארבע שנים, חזרה אמש להעסיק את הביצה המקומית כאשר נופר מור ודנית גרינברג נפגשו לראשונה מאז, באחת ההשקות של עולם היופי והזוהר. השתיים הגיעו, יחד עם עוד מקבץ סלב, לאירוע צהריים, אך שתיהן לא ידוע כי השנייה גם כן באזור. האווירה הקלילה הפכה למתוחה בין רגע.

באירוע של BE, רשת הפארם החדשה של שופרסל נראו השתיים לא משוחחות, מתעלמות לגמרי זו מזו ולא מנסות לגשר על הפער שנוצר בשידור התכנית לפני ארבע שנים. קצת לא ברור ממה דנית גרינברג עוד חוששת, אם בכלל, הרי היא נשואה וזכתה בליבו של אוזן. בכל אופן המים שעברו בנהר עדין לא ייבשו אותו כנראה.  נופר מור התייחסה לקרירות: " אני לא במקום של ברוגז עם אף אחד מאחלת לכולם בריאות אור ואהבה"

כזכור, משולש האהבה עמוס אמוציות נוצר לפני ארבע שנים כאשר על המסך נראו נופר מור, אליאב אוזן ודנית גרינברג בבית האח הגדול. למרות שעבר זמן רב נראה כי כוכבות הריאליטי מסרבות להותיר אותו מאחור. אוזן בזמנו, היה בקשר רומנטי עם דנית והשניים היו ביחסים עד שנופר נכנסה לבית האח הגדול, אז אוזן נפרד מגרינברג והתחיל קשר עם נופר. בסופו של דבר הם נפרדו, אוזן חזר לדנית והשניים נישאו.

 

 

צילומים – סיון פרג

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן