אביחי אוחנה: "אין אישה שכסף לא מעניין אותה"


אביחי אוחנה ומעין אשכנזי התפנו לדבר על היחסים המורכבים שחוו ועדין חווים עד כה.

שני כוכבי האח הגדול 8, מעין אשכנזי ואביחי אוחנה, חזרו להיות שוב זוג אחרי ארבעה חודשים שהיו פרודים. כמעט שנתיים אחרי שיצאו מהאח הגדול, הם די נעלמו מאור הזרקורים אבל התפנו לדבר על היחסים המורכבים שחוו ועדין חווים עד כה.

תחילה הם נשאלו על החתונה ואביחי הגיב: "מעיין לא מרגישה מספיק בטוחה בקשר. בעיקר מבחינת יציבות כלכלית".

אם אביחי היה מרוויח כרגע יותר כסף, הייתם מתחתנים?

אשכנזי: "אם אני אגיד את זה, אנשים יקראו את הכתבה ויכתבו בטוקבקים 'אתם רואים למה הם לא מתחתנים? כי לדעתה הוא לא עושה מספיק, איזו אישה רעה זו', אבל זה לא נכון; כי אם אביחי יגיד את זה – כולם יקבלו את זה ויגידו 'סבבה'. בסופו של דבר אני רוצה להביא ילדים לעולם, ובשביל זה אני חייבת איזשהו בסיס. עדיין יש לנו משקעים, יש לנו בעיות שאנחנו עדיין צריכים לדבר עליהן. זה לא רק עניין של כסף, כי אם הייתי מחפשת כסף – הייתי הולכת עם מיליארדר ולא הייתי פה. אם אני מתחתנת – יום לאחר מכן אני נכנסת להריון, בעזרת השם. אנחנו כבר חיים ביחד, מה תעזור לי הטבעת על האצבע? אני צריכה את היציבות".

אוחנה: "אבל כבר יש לי את הבסיס הזה. יש לי עבודה, יש שבועות שאני מרוויח 10,000 שקל רק מההרצאות שלי, ויש לי עוד דירה שקניתי באילת, שבקרוב תתחיל גם להניב כסף. תפסיקי לחשוב שכסף לא אמור לעניין אותך. ועל הזין שלי מי שאומר שכסף לא מעניין אותו. אין אישה שכסף לא מעניין אותה, ותצטט אותי בזה. אין אישה שלא רוצה כסף, ולא סתם כסף – ים של כסף. אביבית בר זוהר צודקת".

איך אתם מסבירים את העניין הציבורי הגדול בכם?

אשכנזי: "זה מרגש מאוד שאנחנו נמצאים במקום הזה מבחינת הקהל, אני באופן אישי גם מאוד מודעת לזה. ברמה שבזמן הפרידה חשבתי על כל האוהדים שרוצים שנחזור, ועל 'איך אנחנו עושים להם את זה?' אבל אף אחד מהם לא חי איתנו, ולא יודע מה באמת קורה בפנים".

מעין, איך את מתומדדת עם הבריונות ברשת?

"עם הזמן אתה לומד לפתח עור של פיל בנוגע לדברים האלה. זה עדיין פוגע אבל היום אני יותר מחושלת ממה שהייתי לפני שנה"

מה ההבדל בין הקשר שלכם היום, לעומת הקשר שהיה לכם לפני הפרידה?

אוחנה: "אני מרגיש שההבדל העיקרי הוא הסבלנות של מעיין. היא למדה להיות יותר סבלנית. אופן אישי, לי לא היה מה לעבוד על עצמי, מכיוון שמלכתחילה לא נפרדנו בגלל שמשהו היה בעייתי בי. הפרידה שלנו קרתה אחרי החגים, כשהייתה לי נפילה מבחינה מקצועית. במשך חודשיים כמעט לא יצאתי מהבית, ובזמן הזה מעיין נשאבה לשגרת העבודה שלה – ולי לא היה את זה".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן