"הרגשתי שאני חולה, ואז גילו לי תאים סרטניים"


דנית גרינברג מספרת התקופה בה גילו בגופה תאים טרום סרטניים

גם כשהכל נראה ורוד ומושלם, תמיד צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע כי אין לדעת מה יוליד יום. הסיפור הבא של דנית גרינברג צריך להעביר מסר שבחיים – הכל יכול לקרות. בראיון מיוחד, דיברה כוכבת האח הגדול גם על דברים פחות נעימים שעברו עליה:" הרגשתי משהו לא תקין כזה בגוף והייתה לי הרגשה פנימית שקורה לי משהו. קיבלתי שיחה מהרופא באופן אישי. לקחתי את האוטו, נהייתי לבנה, אבל לא התפרקתי עדיין. הוא אמר לי 'יש לך תאים טרום סרטניים'. את יודעת, הדבר הראשון שעולה לך לראש זה 'מה עם ילדים? מה עושים עם הדבר הזה עכשיו?'".

בן זוגה, אליאב אוזן, גם כן דייר באח הגדול לשעבר, הוסיף: "מה קורה שבן אדם כזה הולך מהחיים שלך? לא יכולתי בכלל להריץ את זה לרגע בראש. זה לא שאתה לא מתגרש מאשתך, אתה לא טסת, אתה לא חי רחוק מאשתך, אתה פשוט מאבד את אשתך ומבין שהיא לא נמצאת יותר איתך. החיים שלנו משתנים ב-180 מעלות. הבנתי שכל הדברים שחשבת עד היום, שהיו חשובים בעולם והם מינפו והתחילו לך את היום והעשייה, כל הדבר הזה לא נכנס להולד, הוא פשוט נעצר".

כזכור, השניים הכירו בתכנית "האח הגדול" והיו חלק ממשולש אהבה לא פשוט בכלל. מאז היציאה מהבית הם עברו לדירה משותפת, התחתנו ופתחו קליניקת רפואה. רק בריאות דנית!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן