אלירז שדה ואילנית לוי חושפים פרטים על החתונה


אילנית לוי ואלירז שדה מתכוננים לחתונה הגדולה שלהם אחרי זוגיות של שמונה שנים

אחרי שמונה שנים של זוגיות החתונה של אלירז שדה ואילנית לוי מתקרבת. הקשר בין השניים שהחל ב2010 החזיק מעמד הרבה מאד זמן ללא ההצעה המיוחלת לא חיכתה אילנית לוי. ההצעה לא הייתה חגיגית במיוחד אלא באווירה אינטימית, בביתם הפרטי.

אלירז שדה ואילנית לוי מתכוננים לחתונה, אך תאריך עדין לא ידוע. שדה הגיב לדברים: " אני בשיא שלי, עם החתונה יש לי גם יום הולדת. אנחנו בימים אלו בתוך המסע של החתונה, עדין אין תאריך אבל זה יפול פתאום. לאילנית יש הרבה חברים, יותר ממני. בסופו של דבר לא יהיו לי מוזמנים כמו לאילנית – אבחר אותם בקפידה". עוד הוסיף: "הגברים בבעיה מאד קשה. הם מגלחים הכל, הולכים עם בושם של אשה. בלי מילים נקבע להם סדר היום".

אילנית לוי הוסיפה בכל הקשור לקשר הזוגי בין השניים: " אם בא לי ללבוש משהו אני אגיד לו שאני  ממש יפה ככה ואצא, מקסימום אקבל פרצוף ל-5 דקות ויעבור לו".

השניים הכירו בערוץ 24 בתכנית משותפת ואין ספק שזאת הייתה אהבה ממבט ראשון. כבר לאחר שנה של זוגיות שדה החל לקבל רמזים על הרצון של אילנית לוי לחתונה אבל למרות הכל, כלפי חוץ, השניים שמרו על קור רוח ועמימות. לוי חגגה לאחרונה יום הולדת 36 וכולם היו בטוחים שזה הרגע בו הטבעת תישלף. בסופו של דבר זה קרה מעט אחרי חגיגות היום הולדת וללא שום חשד מצידה, כך ש-שדה הצליח להפתיע אותה כמו שקיווה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן