עיר מרושתת מצלמות: כל הפרטים על "2025"


עיר בה יש פאב, קולנוע ובנק – לא תאמינו מה מחכה לכם בריאליטי הגדול בתולדות הטלויזיה בישראל – כל הפרטים כאן

"עיר קטנה שמדמה סוג של שכונה" – זה מה שצפוי לחובבי תכניות הריאליטי בישראל עם פתיחת שנת 2019. סדרת הריאליטי החדשה 2025 צפויה להיות משהו יוצא דופן במחוזותינו – סוג של עיר מהעתיד שילווה את המתמודדים שיתחרו בתכנית במשך חצי שנה.

השכונה תהיה מרושתת במצלמות כאשר הדחות לא יהיו הפעם, בניגוד לאח הגדול, שעושה רושם שתיראה קטנה לעומת מה שצפוי לנו בתחילת השנה האזרחית הבאה. הריאליטי החדש בעריכתו של יורם זק יכלול משימות בסגנון הישרדות אבל יצולם בשכונה חדשה שתוקם במערב יבנה. המתחם יכלול אולפן טלוויזיה, נקודת שידור ומשרדי הפקה. מדובר בפורמט מקומי מקורי, שיהיה שילוב של האח הגדול עם עולם עתידני וירטואלי, סטייל מראה שחורה הבריטית. ההערכות מדברות על השקעה של 50-60 מיליון שקלים להפקה עם יומרות גבוהות למכור את הפורט לחו"ל בהמשך.

על פי גורמים הליהוק לתכנית צפוי להיות שונה מהליהוק אליו התרגלנו בשנים האחרונות, כאשר קיבלנו מתמודד מכל גווני האוכולוסיה. יחד עם זאת אנו יכולים לדווח כי השכונה בתכנית 2025 תבנה באופן דומה לאזור מגורים אמיתי עם בנק, קולנוע, פאב, גינות וכדומה. התחושות לקראת עליית התכנית והקמה השכונה היא של משהו שטרם נראה בארץ. מי שצפוי להנחות את התכנית הוא ארז טל.

האם ההשקעה הרבה תניב את התוצאות וחובבי הטלויזיה בישראל יזכו לריאליטי דמיוני שלא חלמו עליו? פורטל עמרי חיון ימשיך לעקוב ולדווח בהמשך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן