סכסוך! רוסלנה רודינה תובעת את אייל גולן


בין הדוגמנית הלוהטת לזמר המפורסם קיים סכסוך משפטי על כסף – פורטל עמרי חיון עם כל הפרטים

חשיפה של פורטל עמרי חיון: על פי מקורבים הדוגמנית הלוהטת, רוסלנה רודינה, הגישה תביעה לבית המשפט נגד אילן גולן בעקבות סכסוך כספי שמתנהל בין השניים. הזוג שנפרד לפני שנה, נמצא בסכסוך מאז כאשר לרוסלנה יש טענות נגד הדברים שהיא אמורה לקבל, בכל הקשור למזונות. הם עד היום לא מדברים מאז הפרידה פרט לדברים הקשורים לילדם המשותף, יאן.

ע"פ מקורבים רוסלנה הגישה תביעה לבימ"ש לפני כחצי שנה ובימ"ש הטיל צו איסור על הפרטים. לא ברור אם השנים חתמו על הסכם ממון אבל רוסלנה בכל מקרה "מבקשת לקבל את מה שמגיע לה " לאור העובדה שהם ידועים בציבור, כך על פי מקורב לפרשה.

הזוג ניהל זוגיות יציבה משנת 2012, אז היו ביחד במשך תשעה חודשים. לאחר פרידה קצרה הם חזרו אחד לשנייה בשנת 2013 וב2014 הגיח לעולם הבן שלהם, יאן. השניים הפכו במהרה לזוג מלכותי בביצה המקומית אבל נפרדו באפריל שעבר, כאשר רוסלנה רודינה עזבה את ביתם המשותף ברחובות ועברה מיידית לדירה ברמת גן.

הספקולציות שאפפו את הקשר בין השניים היו באוויר תקופה ארוכה ואחת השמועות מדברות על כך שלאימו של גולן היה חלק בפרידה של השניים, כאשר הדוגמנית והאם לא הסתדרו יותר מדי טוב באותם הימים.

פורטל עמרי חיון ימשיך לעקוב אחר הנושא הבוער.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן