הסכסוך ממשיך: אופירה אסייג נגד יאיר נתניהו


העימות המתוקשר בין שדרית הרדיו לבן של ראש הממשלה נמשך. אסיאג: " יאיר צא לעבוד. ביבי ושרה, אני מאחלת לכם בהצלחה במשפט".

"מה קרה אין במה להתעסק?" שאלה אופירה את אסיאג את צי הכתבים שחיכה למוצא פיה בהשקה האחרונה אליה הגיעה. הכל בעקבות הפרשה המתוקשרת בינה לבין יאיר נתניהו. אסיאג ביקשה להגיב על התכנים שפורסמו והוסיפה: " אני מצטערת רק על דבר אחד, זה שכל העניין לקח לי זמן מהילדים שלי. תסמכו על ברקו שהוא יגיב ביום שישי. אני מציעה לכולם לצפות בתכנית. לא אמרתי את המילה האחרונה".

כזכור, בין השניים פרץ עימות חריף ברשתות החברתיות זאת לאחר שאסייג ראיינה בתוכניתה ששודרה בקשת את אורנה פרץ, הבחורה מקריית שמונה, שהתעמתה עם ראש הממשלה, ביבי נתניהו.

נתניהו הבן לא אהב את האירוח של פרץ בתכניתה של אסיאג ומיד העלה פוסט נוקב: " אופירה אסייג היא בהמה גסה שהגיעה לאן שהגיעה בזכות רומן עם גבר נשוי. הסיבה היחידה ש'קשת' משדרים את התת רמה הזאת היא בגלל הסתה שלה נגד אבא שלי ומשפחתנו וציבור הימין. ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז'ה מבחילה".יש לציין כי הפוסט הוסר מהעמוד של יאיר נתניהו זמן קצר לאחר מכן.

אסייג הגיבה בעמוד האינסטגרם שלה: "מדהים אותי הפער הגדול בין האינטליגנציה הגבוהה, החדות, הרהיטות והקריירה המוקדמת של בנימין נתניהו לבין הבטלה והשעמום של יאיר נתניהו: כשבגיל 27 אבא שלו כבר היה אחרי פיקוד על צוות בסיירת מטכ”ל במבצעים נועזים, יאיר נתניהו חי על חשבון הציבור, משועמם, נמצא בבטלה ומתבטא בסוג של טירוף. אין ספק שאת הגנים שלו הוא קיבל מהאמא".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן