בלעדי: טל עציון מ"The Voice" ישראל פותח את הפה: "מפלצת רייטינג כמו כוכב נולד, פוגעים ויורקים על מתמודדים"

דה וויס ישראל היא התוכנית הכי מפתיעה, ניצפת ומדוברת בזמן האחרון אבל כצפוי לא הכל וורוד בממלכה של רשת. טל עציון, מתמודד בתוכנית שעבר את כל שלבי האודישנים והגיע לדו- קרב רגע לפני כניסה לתוכנית זועם על הפקת התוכנית: "אני לא בובת שעשועים. אני זמר, חשבתי שעידן כוכב נולד נגמר. מסתבר שהוא פשוט קיבל צורה חדשה. עוד יתום, עוד עני, עוד מסומם. עוד סיפור בנאלי…" מה באמת קורה מאחורי הקלעים של דה וויס והאם המתמודד גל בנימין עבר לשלב הבא שלא בצדק? ראיון ותחקיר בלעדי ל- omriTV.co.il

הערב (שבת) שודר פרק נוסף בדו קרב על כניסה לנבחרת של דה וויס. כאמור, מתוך כל קבוצה של כל מנטור ייבחרו שבעה מתמודדים שימשכו לנבחרת הסופית של התוכנית ולקרב על SMSים של הקהל. אבל להבדיל מכוכב נולד, המתמודדים שמגיעים לשלב הזה קיבלו כבר יותר זמן מסך ואף עמוד רשמי בפייסבוק ונחשבים לנבחרת ראשונית של העונה.

אבא של אחד המתמודדים שעבר את השלבים האלה אך נפסל הערב בשלב הדו קרב, טל עציון, מספר כי טל עצמו עובר הרבה והוא החליט לשתף אותו. קבלו לראשונה את הסיפור מרגש, העצוב והכואב, של טל. על המכתב לשלומי שבת, על העריכה לכאורה מגמתית, ועל דברים ששומעים רק בחדרי חדרים בהפקת דה וויס.

בחודש ספטמבר הגיעו לאולפן למעלה מ200 איש חברים, ובני משפחה. במהלך האודישן מספר לנו אביו של טל כי רמי קליינשטיין שיבח אותו ללא הרף, אך מה שכן בחרו לשדר בהפקה הייתה התשובה של אביב גפן שלא התחבר לביצוע.

מקרובים לעציון אמרו לאתר: "השעה שעת לילה מאוחרת, טל תשוש מיום צילומים ארוך, ולא מקבל יציאה מחדר הצילום עד שלא "יזרוק" אש למצלמות על יריבו בדו קרב. למעלה משעה בחדר קטן בבניין גבוה בדרום ת"א נשאל טל מה הוא חושב על יריבו לדו קרב. טל ענה "בחור מוכשר, יהיה כיף ומקווה שנצליח".

אז בעצם הכריחו את טל להגיד דברים?

"התשובה של טל לא סיפקה את המלהקים של דה וויס שרצו להוציא בכוח רעל מהבחור. בסוף הוא נשבר. כמו בחקירה משטרתית אמר לבסוף אגיד מה שאתם רוצים כבר נמאס לי מזה, רק תתנו לי ללכת הביתה, טל התבקש לחזור אחרי המשפטים הבאים " אני המנצח ! לא רואה אותו ממטר! שיתכונן לחזור הביתה !"

הוא התחרט?

"כן, רק אחרי שסיפק רעל ההפקה שחררה אותו הביתה למושב הרחוק. טל חזר שבור, ומבולבל, על שניסו להוציא ממנו דברים שלא בכנות האמין בהם או רצה לומר אותם."

 

אבי עציון מספר לעומרי חיון מה באמת קרה מאחורי הקלעים של דה וויס.

בתור התחלה מה ניסה טל לעשות?

"כאשר הייתה החלוקה לשלב הקרבות, קיבלו המתמודדים שיר שעליהם לעבוד, טל לא היה מרוצה מחילוק השיר וכתב מכתב לשלומי שבת, מכתב שהפקת דה וויס אפילו לא טרחו להתייחס אליו."

רגע אבי, זה אומר שהמתמודדים בעצם לא באמת עובדים עם המנטורים?

"הוא ניסה להקדים תרופה למכה וליצור קשר עם שלומי או המפיקים המוזיקליים לגבי השיר, נדחה על ידי אחראי המתמודדים יוסי שיר, שלא העביר את המסר. מה שכן הוא אמר: "אם אתה חושב שאתה מעניין את שלומי שבת אתה טועה! אם יש לך מה להגיד תגיד בחזרות המצולמות לדו-קרב".

ומה היה בשיחה שלו עם שלומי שבת?

"לא נתנו לו לדבר עם שלומי אז הוא פתח את הכל לעיני המצלמות בחזרות לדו קרב, רק אחר כך פגש את שלומי והסביר לו שהשיר אינו מחולק בצורה נכונה. לעיני כל אדם המבין במוזיקה מסתבר שהחלוקה בהחלט לא הייתה הגיונית שלומי הבין שטעה וחילק את השיר מחדש, מה שגרם למתמודד השני בדו קרב לפצוח בדמעות. טל, שניסה לדבר עם גל המתמודד הבכיין שיפסיק עם הסצנות דרמה, הורחק על ידי ההפקה."

ומה גרם לפיצוץ של טל מול ההפקה?

"טל פורר המפיק המוזיקאלי של התוכנית יצא מגדרו ונבח על טל שהוא מגזים, ועל כך שגרם "לילד הטוב לבכות" אך טל עמד שם מותקף וחסר אונים, ולעיני הפקה שלמה אמר את שעל ליבו: "פגעתם ואתה פוגעים ויורקים על המתמודדים. תפסיקו להיות מפלצות רייטינג, חשבתי שהגעתי לתוכנית הוגנת, ואני מגלה שטעיתי, לדבר אתכם כמו בני אדם אי אפשר. הכל בשביל הכסף והפרסום בא לי להקיא ! תנו לי הזדמנות הוגנת בשיר, תנו לי הזדמנות הוגנת להיות אהוב הקהל כמו לשאר המתמודדים".

ואוו, הוא לא פחד שזה עלול לפסול אותו מהתוכנית? מה הייתה התגובה של טל פורר?

"טל פורר ענה בתגובה שרק הוא ושלומי מחליטים והם יעשו בשיר מה שנראה להם. במילים אחרות, קפוץ לי ילד אתה והכישרון שלך והרצונות שלך. בדה וויס אנחנו עושים מה שאנחנו רוצים".

ומה עשתה ההפקה בסוף?

"הסיפור הזה נגמר בכך שטל קיבל מייל יום לפני הדו- קרב שהחלוקה לא השתנתה בשיר, ובדה וויס מציגים זאת כאילו היא כן שונתה. עוד נקודת ציון איומה שלא שודרה הערב בדה וויס".

ראש בראש: טל עציון וגל בנימין

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DaibZotYDNc&list[/youtube]

אז מה קרה אחרי שידורי הפרקים?

"ההפקה נעלמה, טל ישב בבית רואה את חבריו לקבוצה מתראיינים בתוכניות בוקר אצל קובי מחט ואפרת אנזל, מככבים בראיונות אצל סיוון קליין, משתתפים בתוכניות אחד נגד מאה, ועוד שלל אטרקציות מבית רשת והוא נשאר בביתו מאוכזב".

הוא ניסה לבדוק מול ההפקה למה זה?

"טל התקשר להפקת דה וויס ושאל את אחראי המתמודדים יוסי שיר מדוע הוא לא מוזמן לראיון כמו שאר חבריו לקבוצה. יוסי ענה: "אתה ילד חצוף, אני לא חייב לך כלום, אני מקדם אך ורק את מי שאני רוצה, אני לא סובל אותך, ואני לא שם עליך". טל מצידו ענה , "למה אתם מפלים אותי? מדוע אני לא מגיע לראיונות?, מגיע לי הזדמנות שווה להיות אהוב הקהל כמו שאר המתמודדים! ושוב נענה "תפתח את האוזניים, אנחנו נקדם אך ורק את מי שאנחנו רוצים".

עוד טוענים מקרובים: "בפרק הראשון טענה שרית חדד כי טל רוקד מצוין ואף אמרה לרמי קליינשטיין אתה חייב להסתובב לראות איך הוא רוקד על הבמה, איך זה שבפרק ששודר היום היא טוענת שהוא לא נוח על הבמה?"

ולמה לא מראים את התגובה שלו להפסד:

"טל סירב לתת להם דמעות לרייטינג וזה עוד יותר עיצבן את ההפקה לכן העריכה הייתה נגדו".

תגובתו הרשמית של טל עציון לפני שידור הפרק הערב: "אני פשוט בהלם מהפרומו שראיתי, טוב שההפקה לא עשו סרט תיעודי על גל, וניסו להוציא אותי רע. ממש בדיחה! חשבתי שעידן כוכב נולד נגמר. מסתבר שהוא פשוט קיבל צורה חדשה. עוד יתום, עוד עני, עוד מסומם. עוד סיפור בנאלי…! הם לא מבינים שנמאס לנו מזה?!? אז מה אם אני לא מוכר פיצוחים כמוהו, אז מה אם אני לא מסכן. הוא אמר שהוא לא בא לריב הוא בא להתחרות?! אני אמרתי את זה לפניו! חבל שאת זה לא הראו לכם. הדבר האחרון שהייתי עושה בטלוויזיה זה לבכות כדי למשוך תשומת לב! פשוט בדיחה שזה קונה את הצופים. אני בחיים לא יוריד תחתונים בשביל להצליח, ואני לא מסכן! ולא מוכן להעמיד פני מסכן בשביל לרצות את ההפקה ולמכור רייטינג. אני לא בובת שעשועים אני זמר. זמר עם עבר מוסיקאלי. במקום שיעריכו את זה שבנאדם עומד על שלו, והולך עם האמת שלו, מטפחים ומגבים מסכנים כדי לגרום לקהל בבית לרחם עליהם."

מהפקת דה וויס ו'רשת' נמסר בתגובה לטענות: "אנו אוהבים ומעריכים את כל מתמודדי דה וויס ומאחלים לכולם הצלחה ענקית."

>> האם הפקת דה וויס משקרת לצופים? כל הפרטים כאן
>> עומרי חיון חושף פרטים נוספים על דה וויס עכשיו בפייסבוק

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן