לא תאמינו: אתי אלון נכנסת להאח הגדול VIP


אחרי שחשפנו שמות רבים של מתמודדים שחלקם שנויים מאוד במחלוקת ועלולים למצוא את עצמם בעונת ה-VIP הקרובה של האח הגדול כדוגמת אמיר חצרוני, הצל, פליקס חלפון, אוהבה אלפרון ועוד. ועכשיו נחשף שמה של אתי אלון שגם אמורה להיכנס לבית בעונת ה-VIP

ההפקה דולקת עכשיו גם אחרי אתי אלוני שריצתה 14.5 שנות מאסר לאחר שגנבה רבע מיליארד שקלים מבנק המסחר והובילה לקריסתו. גורמים בסביבתה הסבירו כי "קשה מאוד לראות דבר כזה קורה".

אתי אלון תיכנס לבית "האח הגדול"? הפקת תוכנית הריאליטי פנתה לאלון והציעה לה להשתתף בעונת ה-VIP שתעלה לשידור בקרוב.

אלון בת ה-51, שגנבה רבע מיליארד שקלים מהבנק למסחר והביאה להתמוטטותו, שוחררה מבית הסוהר לפני כשנתיים אחרי 14.5 שנות מאסר. לאחרונה הוגשה לה ההצעה להיכנס לבית סגור אחר – בית האח הגדול. בשנת 2002 קרס הבנק למסחר אחרי שאלון הצליחה להוציא ממנו במרמה 250 מיליון שקלים שהוזרמו לטובת הימורים וכיסוי חובות של אחיה עופר מקסימוב. היא נידונה ל-17 שאונות מאסר, וכאמור ריצתה 14.5 שנים מתוכן.

על פי גורמים בסביבתה של אלון, תנאי שחרורה המוקדם מבית הסוהר כוללים בין היתר מעצר בית לילי ובדיקות פתע משטרתיות שיקשו מאוד על כניסתה לבית האח. "כל עוד היא בתקופת ניכוי השליש ויש מעצר לילי, הוועדה לשחרור אסירים צריכה לאשר את השינוי של כתובת המגורים ושל מעצר הבית הלילי או להסיר אותו – וקשה מאוד לראות דבר כזה קורה"

על פי גורמים המקורבים להפקת תוכנית הריאליטי, שתשודר בקרוב ברשת, עצם הפנייה לאלון מסמלת רצון ליצור עונה פרובוקטיבית יותר מהעונה הקודמת, הראשונה ששודרה ברשת. כך לדוגמה, הוחלף המלהק מהעונה שעברה באחד חדש – ערן מימון, שנבחר על ידי האח הגדול בעצמו, רועי עוז.

מהפקת התוכנית נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של 'האח הגדול'. כשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן