"זמרת עכורה": תושבים בחברון נגד הופעתה של שרית חדד


לקראת הופעתה של שרית חדד ליד מערכת המכפלה, בשבוע שעבר נתלו ברחבי קריית ארבע (הסמוכה לחברון) מודעות מחאה נגד קיום הופעתה של הזמרת. מטעם מועצת חברון נמסר: "ההופעה מיועדת לקהל הרחב ולא לתושבי המקום"

לקראת הופעתה של הזמרת שרית חדד, בכנס "הכי קרובות לאמא" המתקיים למרגלות מערת המכפלה לפני יום כיפור. בשבוע שעבר נתלו ברחבי קריית ארבע (הסמוכה לחברון) מודעות מחאה נגד קיום הופעתה של הזמרת. זאת על אף שמדובר במופע התעוררות לנשים בלבד, בהשתתפותו של הרב המקובל יעקב עדס שליט"א והרבנית ימימה מזרחי. "חלחולת נוראה אחזתנו וכל מעי ירגז בשמוע השמועה הנוראה בדבר הופעתה של המשוררת שירי עגבים" נכתב במודעת המחאה שחשף רועי שרון הבוקר, על פרסום הופעתה של חדד בעיר האבות.

זו לא הפעם הראשונה ששרית חדד מופיעה בכנס התשובה המרכזי לנשים למרגלות מערת המכפלה, אליו מגיעות אלפי נשים מרחבי הארץ. אלא שהאירועים שעברה חדד בשנה האחרונה הצליחו להרגיז כמה מתושבי חברון. במודעה הסבירו "המעוררים" כי "שרית שקולה ערווה והינה בעלת נטיות הפוכות, הביאה לעולם פרי בטן ללא נישואין כדת משה וישראל ואף מופיע בחתונות של בעלי נטיות הפוכות" ולכן לטענתם צריך לזעוק נגד קיום הופעתה של חדד.

מטעם מועצת חברון מסרו בתגובה: "ההופעה מיועדת לקהל הרחב ולא לתושבי המקום. אנחנו מכבדים את כל הדעות אך מבקשים לחבר את הציבור הרחב. איננו עוסקים ברכילות ואיננו מקשיבים ללשון הרע. אנחנו מודים לזמרת שרית חדד שזו הפעם השלישית שמגיעה בהתנדבות מלאה למופע המיוחד והקדוש למרגלות מערת המכפלה ומחברת את כלל הציבורים בעם ישראל למקום הקדוש ולאווירה המיוחדת ביחד עם הרבנית ימימה מזרחי והזמרת רוחמה בן יוסף. האירוע מיועד לקהל הרחב שרוצה להגיע ולהתחבר לאבות ולאמהות, בעידוד הרב המקובל הרב יעקב עדס. האוירה במופע מחברת ומרוממת ובזכותה אלפי נשים מכלל המגזרים יזכו להתחברות ותשובה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן