אביבית בהלם! תראו משלומי הולך לעשות


האם ישראל ערוכה לפאוור קאפל הבא של עולם הריאליטי? אנחנו לא בטוחים, אבל כדאי שתתכוננו, כי בקרוב אביבית בר זוהר תצטרף לפנות מקום תחת אור הזרקורים לבן זוגה, שלומי והבה, שעשוי להופיע בקרוב מאוד על מסכי הטלוויזיה שלכם

אביבית בר זוהר ביססה את מעמדה ככוכבת ריאליטי כבר לפני כמה שנים, אך האם הגיע כעת תורו של בן זוגה? לפי הפרטים הבאים – כנראה שכן. בחודשים האחרונים בר זוהר בת ה-36 מנהלת זוגיות עם שלומי והבה, איש עסקים ודוגמן לשעבר בן 24, שדואג לתמוך – גם אם מרחוק – בכל בחירה של בחירת לבו. יותר מכך, נראה שהוא כל כך נלהב לגבי מה שהיא עושה – שהוא שוקל להצטרף למשחק גם.

על אף שסירב לאחרונה ללא מעט הצעות לחזור לדגמן בקמפיינים שונים, והבה דווקא החליט להשאיר הצעה אחת על הפרק, היחידה לגביה הוא עוד מתלבט – השתתפות בעונה הקרובה של "המירוץ למיליון".

אוקיי, לפני שאתם מתחילים לדמיין אותו ואת בר זוהר מתאמים גופיות בצבעי הקשת, לצערנו הרב לא היא זו שמועמדת לרוץ איתו (אבל תודו שזאת פנטזיה לא רעה). במידה ויילך על זה, והבה ירוץ לצד חברו הטוב, הדוגמן והשחקן ליעוז הרוש, שמככב בימים אלה בבתי הקולנוע, בתפקיד ראשי בסרט "עד הקצה" – ההמשכון ל"ג'סטה" בכיכובו של און רפאלי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן