האמת הסודית על ההדחה של סימה נחשפת


זה אולי ישמע לחלק מהגולשים כמו פעולת ביון של המוסד, אבל לא.. ככל הנראה אלה לא היו זיופים בהצבעות ואכן הסקרים כשלו, אז אין מה להפעיל את סוללות עורכי הדין כנגד הפקת התוכנית עדיין. אז מה הייתה בעצם הסיבה? בקצרה: פעולה משולבת בתוספת של חוסר מזל ומקריות שהלכה ממש, אבל ממש לא לטובת הדיירת לשעבר – סימה מימון בכר.

כדור השלג התחיל ככה: אייל גולן מציל את דניאל מהדחה עם בקשה מיותר מחצי מיליון עוקביו אז למה הסקר שלנו לא פגע הפעם? ואיך זה שסימה שכיכבה ברוב הסקרים האחרונים במקום הראשון או השני במקרה הרע ועדיין הודחה? תארו לכם שהקהל שמצביע לסקרים הוא קהל שהמתמודדים שלו -עדיין- בבית האח הגדול, בסך הכל הגיוני לא? מה לגבי הקהל שהמתמודד שלו עזב כבר את התוכנית?

התשובה היא כזאת, לא רק שקבוצות המתמודדים שכבר הודחו מהבית לא הצביעו לסימה, אלה גם אייל גולן, קבוצת אבא פגום בפייסבוק, שמועה חזקה שבעלה של מירב עודד להצביע לכולם חוץ מסימה ועוד גופים שאינם קהל מצביע בסקרים(בפעם הבאה תשתפו!) התערבו בהצבעה האחרונה ולכן הייתה סטייה גדולה מההצבעות בסקר!

קבלו את הרשימה המלאה בעזרת הקבוצה של סימה:
✋מירב הצביעו לדניאל.
✋אליאב הצביעו בהמוניהם לדניאל ואלי
✋המנהלים של הקבוצה של תומר פעלו בכל הכוח לדניאל
✋ישראל מגי אביבית לירז הצביעו לאלי ודניאל
✋ רועי הצביעו למריה ודניאל
✋ קבוצת אבא פגום פיצלו קולות נגד סימה
✋ אייל גולן, מושיק עפיה פירגנו לדניאל בענק
✋ הקבוצה של מירב הפעילה קבוצות גדולות אחרות פיצלו קולות נגד סימה

אז שלא יעבדו עליכם, אומנם הסקר שלנו לא פגע אבל עשינו שיעורי בית ואחרי שהבנו מה הסיבה לכך, אפשר לנשום לרווחה. הסקר החדש שלנו יצא לדרך ומכיוון שכולם מועמדים להדחה הסיכוי שיפגע במטרה גדול מהרגיל!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן