זה מה שאביבית קראה על סימה בכר באינטרנט


בפיצוץ שגרם לרעידת אדמה בבית בו סימה יצאה מגידרה היה נראה שאביבית מספרת לסימה משהו שקראה או חקרה עליה באינטרנט, על פניו,אנשים חשבו שמדובר בכסף וכו',צבא האח הגדול חקר את הנושא ונראה שחיפוש פשוט בגוגל של "סימה בכר" בתוספת מילת חיפוש מפרשיית איציק זוהר וחיים רביבו הדיי ישנה, תביא לתגובה שקיימת בפורום של אתר "וואלה!" וקיימת עד עכשיו בה כתובים דברים הרבה יותר עסיסיים מכסף וממון בהקשר של סימה וכנראה שאביבית הצליחה להגיע אליהן!

כך נכתב בפורום ע"י משתמש בשם דרור לפני כ-10 שנים:
הסיפור שלך הוא נכון בעיקרון אבל יש לך כמה פרטים לא מדוייקים. ראשית, הגנגסטר הנבגד הוא לא הבורר בסיפור שנית, בסיפור של" רביבו הבחורה לא הושתלה שם למרות שזה אכן דפוס פעולה שימושי בעולם התחתון להשתמש בטריקים כאלו לסיפור כולו : ישנו גנגסטר בעולם התחתון – חייל של שלום דומרני (כוח עולה בעולם התחתון מאשקלון אשר מהווה מטרד רציני במאזן הכוחות בעולם התחתון) אשר נמצא בכלא כבר כמה זמן. רביבו וזוהר עשו אורגייה עם גרושתו (גם עם סימה בכר למי שזה מעניין אותו…).

לאחר שנודע לו הדבר הוא כמובן התעצבן. בתגובה ראשונית איציק זוהר קיבל דקירה בפנים וחיים רביבו קיבל זריקת רימון לאחד מבתי העסק שברשותו באשדוד. מאחר ורביבו דמות מוכרת בציבור חיסול ירד מהפרק. לאחר מכן העבריין רצה פיצוי מרביבו(שגם שיחק אותה עבריין בעצמו אחרי זה..) וזוהר הוזנח מאחר והוא באמת תפרן. רביבו סירב על פיצוי והוסכם לקחת את העניין לבוררות אצל שלום דומרני. שלום דומרני קנס את רביבו בבוררות ב 300000 דולר. רביבו המקורב למשפחת אברג'ל ביקש את עזרתם בנושא ולאחר שאלו התערבו, שלום דומרני החליט להחמיר את הקנס ל 750000 דולר וגלות של שלוש שנים מהארץ. ועוד נרמז לו כי אם לא יבצע זאת חייו בסכנה. רביבו החליט בהתעייצות עם משפחת אברג'ל וישיבת הרב פינטו באשדוד כי עדיף שיבצע את העונש אחרת הוא בסכנה. לגבי הבחורה לא נסגר כלום אבל היא לא הושתלה במקרה הזה למרות שעבריינים נוהגים לעשות זאת לא מעט כדי לסחוט אנשים. מקווה "שעזרתי לך להבין את הסיפור טוב יותר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן