מעיין ואביחי על המסלול תצוגת אופנה


מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה ממשיכים לדגמן זוגיות מחודשת, השניים עלו על מסלול אופנה למותג חדש והשאירו אבק לזוגות המפורסמים האחרים שהיו במקום.

ביום חמישי האחרון נערכה תצוגת אופנה של המותג DM שפתחה את הקיץ בשלוותה בנמל תל אביב בהפקתו של שון בלאיש. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה נבחרו להיות אלה שיובילו את התצוגה ועלו בפעם הראשונה על המסלול וצעדו בתצוגת אופנה לראשונה בחייהם זה לצד זו יד ביד. אוחנה בהתחלה קצת חשש שייפול חלילה על המסלול אך מעיין תמכה בו ונתנה לו יד וצעדה לצידו יחד. כשהשניים נשאלו מתי יצעדו לחופה ענו: "יש דיבורים על זה מכל כיוון, אולי בקיץ הבא…" צילום של אור גפן.

עוד הגיעו: נטלי לוי הארוסה של דודו אהרון שבקרוב תתחתן, רלי לוי והארוס אלדד זעירא, יעל פולקמן, רותם רבי, סופיה מצטנר שבאה לפרגן לבן הזוג תומר טליאס, רוית אסף, עומר חזן, דורין סגול, רגב הוד ועוד. רתם רבי, שדיגמנה אף היא על המסלול הגיעה לבדה ללא בן זוגה, לאחר שנפרדו לאחרונה לאחר מערכת יחסים של למעלה משנתיים, רתם חזרה להיות רווקה לוהטת. עוד רווקה טריה היא יעל פולקמן מחתונה ממבט ראשון שנצפתה חוגגת את חיי הרווקות במועדון התל אביבי לאחר שנפרדה מבן זוגה תומר אביטל. כשהסתיימה התצוגה מעיין ואביחי מיהרו לנסוע לירושלים, במונית קריוקי מיוחדת שחיכתה להם בחוץ, מישהו אמר מונית הכסף? השניים זימזמו כל הדרך לירושלים ובילו את הסופ"ש במלון יחד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן