עוד עברה על חוקי הפורמט: יאנה יוסף ותמיר ורדי נחשפו למידע מחוץ לבית האח הגדול

דיירים נכנסים, עוזבים, יוצאים, חוזרים, עוברים על החוקים ועדיין "האח הגדול" נחשב לבית מנותק מהעולם החיצון. אמש בשידור המרכזי ב-9 בערב טען ארז טל: "יאנה ותמיר לא קיבלו מידע על המתרחש מחוץ לבית מדודי קפרא וקים במהלך צילומי הקליפ". אך למערכת omriTV.co.il נודע כי הדייר לשעבר, קים רטוש ספר לדיירת יאנה יוסף כי קותי ותמיר הם אוהבי הקהל ועוד מידע על המתרחש מחוץ לבית "האח הגדול".

האח הגדול ממשיך להעלים עין – אחרי  שחשפנו לכם בעבר כי הדייר אביב זילבר שנכנס לבית האח הגדול מסר לאקסית שלו, אביבית בר זוהר מידע מבחוץ והתמונות שלה לפני הניתוחים ואז איים ברצח על הדיירים אנחנו חושפים התערבות נוספת חיצונית בחסות ההפקת האח הגדול.

חוקי פרומט האח הגדול ברורים אבל בעונה הזאת שום דבר לא ברור, לפי אותם חוקים כל אינפורמציה חיצונית (מחוץ לבית האח הגדול) אסורה בהחלט. אז מה הפעם? במהלך צילומי משימת הקליפ שדיירי בית האח הגדול התבקשו לצלם למען הדיירים החדשים. יאנה ותמיר נבחרו לסולנים ויצאו לצילומים מחוץ לבית האח הגדול יחד עם המודחים דודו וקים.

דודו וקים התבקשו מהפקת התוכנית שלא למסור שום אינפורמציה! אבל לא כל כך ספרו את הבקשה (מה אכפת להם? הם כבר לא דיירים), במהלך הצילומים הם מסרו ליאנה ותמיר מידע על המרחש בחוץ. בתחילה קים ביקש למסור ד"ש לכל הדיירים מלבד יעל (בשביל שהיא תבין את הרמז לבד),אחרכך עקץ קים את יאנה ואמר לה להפסיק לשגע אותי קותי, עוד סיפרו קים ודודו ליאנה ותמיר כי הדיירים החזקים בחוץ הם תמיר וקותי (מה שנכון לפי הסקרים)

עוד נודע לאתר לפי גולשים שצפו בשידור החי של "האח הגדול" כי שלשום (שבת) בזמן צילומי הקליפ, נכנסו דודו וקים אל בית האח, והמשיכו לזרוק מידע אסור ליאנה כמו מי חזק, מה הולך לעוף וכו'. בהמשך סיפרה יאנה לקותי כי דודו וקים מסרו לה פרטים אבל אסור לה לספר והיא מפחדת לדבר על זה. כעבר כשעה ביקש האח הגדול מיאנה להיכנס לחדרו ולפי מקרובים להפקה היא ננזפה והתבקשה שלא לדבר על מה שקרה.

האם אפשר להכריז על "האח הגדול" כי ריאליטי רגיל ולא מנותק מאף עולם חיצון? בעונה הזאת הכל מותר, גם לשקר לצופים בשידור חי ולהגיד "אף מידע לא נמסר לדיירים"

>> לחצו כאן ושתפו את הכתבה בדף הפייסבוק שלכם – אסור לתת יד לזלזול ההפקה בצופים!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן