בן דוד של אביחי אוחנה תובע 280 אלף שקל ממעיין אשכנזי


מעיין אשכנזי חשבה שמצאה את ה"סטוקר שלה", בן הדוד של אביחי אוחנה, אך הוא ממשיך להכחיש את הטענות ותובע אותה על 280 אלף שקלים בגין לשון הרע ודיבה

לא הכל ורוד ונוצץ בגזרת צמד כוכבי הריאלטי המתקאמבקים אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי, כי היום בערב צפויה להם הפתעה מאד לא נעימה בנוסח של כתב תביעה על סכום של למעלה מרבע מיליון שקלים. אושר אילוז, בן דוד של אוחנה תובע את מעיין אשכנזי בסך של 283,232 שקלים בגין לשון הרע ודיבה, פרסום עלילות שווא ודברי בלע שגרמו לו נזקים כבדים ופגיעה קשה בשמו הטוב. כעת הוא יוצא למאבק משפטי לטיהור שמו וגם דורש פיצויים על הנזק שלטענתו גרמה לו אשכנזי.

למי שהספיק לשכוח, לפני כחודשיים התראיינה אשכנזי ל"חדשות עשר" וחשפה כי מאז שיצאה מ"האח הגדול" יש מטרידן שעוקב אחריה ועושה לה שיימינג ברשתות באמצעות פרופילים פיקטיביים ודפוס קבוע של השמצות קללות ואיומים "זה בן אדם שבא להרוס אותך" אמרה אשכנזי והוסיפה "אני לא מאחלת את מה שעברתי לאף אחד, לא את הלילות בלי שינה, לא את האיומים שההורים שלי היו צריכים לקרוא. זאת הייתה תקופה נוראית בחיי".

אשכנזי שחשדה באילוז, כי ניהל בעבר חשבון מעריצים לאוחנה בעת ששהה בבית הזמינה חוקר פרטי שבנה פרופיל לסטוקר וזיהה לכאורה כי מדובר בבן דוד של אוחנה כפי שחשדה אשכנזי. בין היתר, הסיטואציה גרמה לאוחנה להיות לגמרי מופתע שקרוב משפחה שלו מעורב לכאורה באיומים על זוגתו והוא ניתק מיד כל קשר עם בן דודו ונוצר קרע במשפחה. אושר אילוז מסר: "אני מבין שמעיין עברה חוויה לא נעימה אבל לא מתקנים עוול בעוול. החודשיים האחרונים היו סיוט, נגרם לי ולמשפחתי עוול גדול ובלתי נתפס, לא ייתכן שרומסים אדם בצורה כזו על לא עוול בכפו . אני אלחם בכל דרך חוקית ואנקה את שמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן