קאמבק? מה קורה לרוסלנה רודינה אחרי הפרידה?


החיים אחרי אייל גולן: איפה רוסלנה רודינה? האם יש סיכוי לקאמבק? את רוסלנה הכרתם כצמודה של אייל גולן ומאז היא אחת הנשים המדוברות בביצה המקומית. כשנה אחרי הפרידה המתוקשרת שעברו, הגיע הזמן לבדוק כיצד נראים החיים של רודינה ללא הזמר – האם הפרדת הכוחות פגעה בה תדמיתית או שמא שיא ההצלחה עוד לפניה? תחקיר של וואלה! סלבס

באפריל 2017 תעשיית הבידור הישראלית רעדה כשהזמר הלאומי, אייל גולן ובת הזוג הדוגמנית, רוסלנה רודינה, החליטו לפרק את החבילה אחרי חמש שנים של זוגיות מתוקשרת – בהן ידעו לא מעט עליות ומורדות. כבת הזוג של אחד הכוכבים הגדולים במדינה, שלימים הפכה לאם בנו הצעיר יאן, רכשה לעצמה רודינה מוניטין לא מבוטל בתעשיית הבידור, הפכה לשם מבוקש באירועים יחצ"ניים ומעל הכל תחזקה את הטייטל הנחשק – החברה של אייל גולן. כיום, שנה אחרי הפרידה, כשהיא כבר לא מחזיקה בתואר הפלאס וואן של הזמיר, כיצד נראים החיים החדשים של רוסלנה רודינה: התנתקות מזמר סופר מפורסם – מחסלת קריירה או מעצימה אותה?

"הזוגיות עם אייל נתנה לה מקפצה וזה מיתג אותה במקום מסוים", חושפים מקורבים לשניים, "אבל אין ספק שהיא יודעת לשמור על מקומה", סיפרו לוואלה! סלבס לא מעט אנשי סוד, חברים וקודקודים רציניים בתעשיית הבידור – זאת במטרה לנתח את התופעה שנקראת רוסלנה רודינה ולהבין מה ה"שווי" שלה כיום כסלבריטאית בביצה. האם הפרידה מגולן פגעה בה ברמה התדמיתית או שמא התחולל כאן שדרוג?

"אני חושבת שהפרידה אולי קצת הרחיקה אותה ממדורי הרכילות", מספרת חברה של השניים, "כי היא כבר לא 'החברה של'. אבל ברמה התדמיתית היום היא הרבה יותר חזקה ונתפסת באופן יותר רציני", היא מספרת. "בתקופת הפרידה היא הייתה כמובן הכי מעניינת שיש", מוסיף איש יחסי ציבור מוכר, "בתקופה שאחר כך, המניות שלה צנחו מעט, אבל לטעמי היא כרגע דווקא במגמת עלייה".

לא נראה לך שזה פגע בה?
"אני חושב שבמקום בו היא נמצאת, זה כבר לא יכול לפגוע בה כי היא מיתגה את עצמה מאוד גבוה בתעשייה".

היית מגדיר אותה בטופ 10 של הסלבריטאים בתעשייה?
"היא במקום מאוד גבוה ואני לא אוסיף על זה".

אך נראה שלצד התומכים והמפרגנים, יש גם כמה "נשמות טובות" שלא ממש מסכימות עם המילים החמות והאוהבות. "אם היא לא תמשיך לייצר משהו חדש, בשנה הבאה כל הבאז הזה ייעלם", מספר יודע דבר, שהכיר את השניים מקרוב. דמות מוכרת מתעשיית הבידור ידעה להוסיף, "שימי לב לתקופת הפרידה הראשונה שלהם – היא לא עשתה שום דבר מעניין אז", אמרה והוסיפה, "הקאמבק עשה את שלו. זה קשה לומר, אבל הפרידה הראשונה העלימה אותה. בלי אייל היא יכולה לחזור למכור תותים בחדרה, נורא פשוט, חד וחלק".

בסוף שנת 2015 עשתה רודינה מהלך מאוד משמעותי בקריירה כשהצטלמה לעונה השביעית של הריאליטי האתגרי "הישרדות", שם הבינה מדינה שלמה שכנראה יש בקנקנה של רוסלנה עוד הרבה חוץ מלהיות "החברה של". או כפי שטען מקורב, "רגע מעליית התכנית היא עובדת הרבה יותר, עזבי רגע אייל או לא… אנשים פשוט אהבו אותה, התחברו אליה".

אתה חושב ש"הישרדות" עשתה לה שירות מספק על מנת שבעתיד ישכחו שהיא האקסית של אייל?
"יש לה ילד איתו, היא קשורה אליו לכל החיים. תפיסת הקהל היא שזו זוגתו לשעבר של אייל גולן ואמא של הבן שלו".

איש יחסי ציבור, הסביר כי "היא לעולם לא תהיה בזכות עצמה, היא תמיד תיזכר כאקסית של אייל וזה מאוד מבאס". נראה כי רוב האנשים מרגישים את אותה התחושה: "היא לא Stand Alone כמו כוכבות אחרות, בר רפאלי ורותם סלע למשל. היא לא הייתה רוסלנה בלי אייל. בעיקרון, המניות שלה לא ירדו אבל בשורה תחתונה, בכל ריאיון שלה נפתח ב'אז מה עם אייל?'. זה אומר הכל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן