חי וקיים: צביקה פיק נחת בישראל


בשורות טובות: צביקה פיק שב להכרה וינחת בקרוב בישראל לאחר השמועות הקשות, מגיעות בשורות טובות: צביקה פיק שב להכרה ונחת בישראל לפי הדיווחי היום (ה') לפני שעה קלה- זאת לאחר כשבוע אשפוז במחלקה הנוירולוגית בווינה. הוא בהכרה

לאחר השמועות הקשות, הבשורות הטובות מווינה הגיעו: המוזיקאי המוערך צביקה פיק עושה את דרכו בטיסה רפואית במטוס אל-על אל ישראל. הוא נחת לפני כחצי שעה בישראל היום (ה') לקראת השעה, זאת לאחר כשבוע אשפוז במחלקה הנירולוגית בווינה. עוד נודע שלאחר שהתשאפז בבית החולים איכילוב הוא שב בשעות הערב להכרה.

פיק שב לארץ בזמן הקרוב, בעקבות השיפור המשמעותי במצבו. "לפי מה שאנחנו מצליחים להבין מצוות בית החולים, הוא אכן בהכרה והוא יכול לקחת החלטות על מצבו, לכן הוא יעשה בשעות הקרובות, הלילה או מחר בבוקר, לישראל. לא נראה שיש סכנה רפואית לחייו" דיווחה הכתבת לירון שמם שטסה לבית החולים בו מאושפז פיק.

"בית החולים לא ידע שמדובר באדם מפורסם" מאז אשפזו של פיק, משפחתו שמרה על סודיות מוחלטת וסירבה לתת מידע בנוגע למצבו הרפואי. רק לאחר גל השמועות הקשות שרץ ביום שלישי האחרון על מותו של פיק, מפיקו שיר פינטו עדכן כי "מצבו הולך ומשתפר ולפי כך צפוי להגיע לארץ בקרוב".

כזכור פיק בשבוע שעבר, חש ברע במהלך טיסת אל על מלונדון לישראל ולאחר בדיקה של רופא שנכח במטוס הוחלט לבצע נחיתת חירום בווינה. שם פונה פיק בן ה-68 לבית חולים מקומי לקבלת טיפול רפואי וסדרת בדיקות.

"צוות בית החולים כלל לא ידע שמדובר בזמר מפורסם מישראל" דיווחה הכתבת שמם "דוברת בית החולים הופתעה לגלות שמדובר באיש מפורסם שמסקרן אנשים בישראל". פיק יעבור לבית החולים איכילוב שם יקבל טיפול רפואי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן