האם מעיין אשכנזי באמת בהריון מאביחי אוחנה?


שמועות בימים האחרונים על הריון של מעיין אשכנזי יוצאת "האח הגדול" שעשתה קאמבק לזוגיות שלה עם אביחי אוחנה זוכה העונה השמינית מציפות את התעשייה. כרגע מדובר רק בשמועה שהחלה בזמן שטסו חזרה לישראל.

אחרי שדיברו על חתונה והפרידה המתוקשרת בימים האחרונים מתמודדים מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה עם שמועות על הריון. לפורטל עומרי חיון נודע שהשמועה הופצה בווטסאפ וכתבי רכילות כבר הספיקו לנסות לחלץ תגובה מהזוג המדובר. השמועה החלה שקרובת משפחה של מעיין שלחה הודעה בזמן שהייתה בטיסה בדרך חזרה לישראל לפני מספר ימים.

כזכור מעיין ואביחי השתתפו בעונה השמינית של "האח הגדול" ויצאו כזוג המנצח של העונה המדוברת, אבל אז נפרדו אחרי כמעט שנה של זוגיות ולבסוף חזרו בקאמבק מרגש שהשאיר את המעריצים מאושרים עד מעל הגג.

לפני מספר ימים ספרנו לכם שאשכנזי הפתיעה את הגבר שלה ומילאה לו את החדר בבלונים שחורים וזהובים עליהם כתובות ברכות לאושר, הצלחה ופרנסה. באחד הבלונים חיכתה לו הפתעה אמיתית. אשכנזי ביקשה מאוחנה לפוצץ את הבלון הגדול ולגלות מה מסתתר בתוכו- לתדהמתו של אביחי הוא גילה כרטיסי טיסה לאותו הלילה!

אז האם מעיין אשכנזי באמת נכנסה להריון מאביחי אוחנה? לפי מקורות יודע דבר מדובר בשמועה בלבד והשניים עדין לא מצפים לילד ראשון או מצפים לילד בכלל. אשכנזי חזרה לאמן ולמרות שהשמועות הגיעו גם למעיין היא המשיכה בשלה. מהלך החופשה הזוגית החליטה אשכנזי לכתוב בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה כמה מילים מהלב: "אהוב לבי, מזל טוב ועד 120", כתבה אשכנזי והוסיפה: "מאחלת לך שבורא עולם יחזיר לך את מאור עיניך, ולי לחיות לצידך עד הסוף. אוהבת אותך". המילים הכנות שכתבה אשכנזי הצליחו לרגש לא מעט אנשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן