רוסלנה רודינה חושפת הכל

נכון שבעבר כבר יצא לנו לפגוש את הדוגמנית רוסלנה רודינה על המסך, גם כחלק מתוכנית ריאליטי וגם כשהיא מגישה לצידו של אברי גלעד. אבל הפעם היא הולכת לעשות את זה לגמרי לבד! חברת "קשרי תעופה" ואתר הרכילות Pplus מבית ynet משיקים את העונה הרביעית של הסדרה האינטרנטית, "מצב טיסה" שאותה נבחרה להנחות רודינה, שתבחן יעדי חופשה אטקרטיבים מעבר לים, כאלה שממש נשמח לבקר בהם בעונת התיירות הקרובה. תראו את התמונות שצילם רונן פדידה.

רודינה, שהיא ללא ספק אחת מהדוגמניות המצליחות והאהובות בביצה, מדגמנת בין היתר בגדי ים, שמלות כלה ופרזנטורית של TOP 10 כבר חמש עונות ברציפות. וזה לא הכל, הדוגמנית הספיקה לככב בתוכנית הריאליטי "הישרדות" – שם הצליחה להראות לכולם שהיא אישה עצמאית וחזקה וכמובן נכנסה (ובענק) לליבם של הצופים. ותוסיפו לזה את הזוגיות הבלתי נשכחת עם הזמר אייל גולן, זוגיות שלצערנו הסתיימה בפרידה אך השניים חולקים הורות משותפת ליאן גולן המתוק. ועכשיו אפשר להוסיף עוד שורה לרזומה, הפעם כמנחת "מצב טיסה". ובינינו, מי לא רוצה לטוס ליעידים שווים ולספר על זה? בהחלט ג'וב החלומות!


את העונה הראשונה של "מצב טיסה" הגישה הדוגמנית וכוכבת הרשת, נטלי דדון ואת העונה השנייה הגישה הדוגמנית ומלכת היופי 2012, שני חזן ואת העונה השלישית הגישה הדוגמנית ואושיית הרשת נטע אלחמיסטר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן