אחווה סיטבון "אין על מה לגשר הפרידה תעשה טוב"


"לאורך כל הדרך היו סימנים, אי אפשר היה לגשר" הסוף העצוב של כוכבי "חתונה ממבט ראשון" אחווה סיטבון שמה סוף לשמועות הרבות ובראיון חדש ל"זמנים מודרניים" חושפת כי היא וטל כוכבא נפרדו באופן סופי. "הפרידה תעשה לנו טוב, וכל אחד ימצא את עצמו עם מישהו שיותר מתאים לו"

כעת, בראיון למגזין "זמנים מודרניים", הכוכבת משתפת במה שעברה בחודש האחרון, מאז אותו סוף שבוע כואב ועד הנתק שנוצר בינה לבין בן הזוג לשעבר.

לאורך כל הדרך ראו בינינו פערים בבשלות. אחרי שנה ביחד, אני כבר רואה חתונה באופק, חתונה אמיתית, רואה את עצמי עוברת לגור איתו, אפילו יולדת ילדים", מספרת סיטבון, "בכל זאת אני בת 33 והוא בן 35. הרגשתי שהוא הדבר הנכון. אבל לו היו תוכניות אחרות וזה הרגיש שהוא מעכב אותי. אי אפשר היה לגשר על זה".

עוד היא סיפרה כי על אף ששידרו זוגיות כרגיל ברשתות החברתיות, הם חוו לא מעט עליות ומורדות מאז הקאמבק שקרה בעקבות שידור התכנית. "[זה היה] קשר רגיל. משפחות, חברים, בילויים. הוא ישן אצלי פעמיים בשבוע ואני ישנתי אצלנו בסופי שבוע. אחרי שנה כן ראיתי מקום של ללכת לכיוון מגורים משותפים ועתיד משותף ודיברתי איתו על זה. וגם הוא לאחרונה התחיל להראות רצון, אבל בסופו של דבר זה היה יותר מדי בשבילו. לאורך כל הדרך היו סימנים שאנחנו רוצים דברים שונים מהקשר".

כשנשאלה האם הם בקשר בימים אלה, ענתה שלא. "ביקשתי שהנתק יהיה מוחלט. כל אינטרקציה מאוד מכאיבה לי כי עדיין יש לי רגשות לבן אדם ואני חושבת שההתנתקות הכי טובה היא מוחלטת". האם יש סיכוי שיחזרו? ימים יגידו, לדבריה.

"ימים יגידו. אי אפשר להגיד כן או לא נחרץ. אבל כרגע אני לא רואה את זה קורה. אנחנו שני אנשים שמאוד אוהבים אחד את השני, אבל הפרידה תעשה לנו טוב וכל אחד ימצא את עצמו עם מישהו שיותר מתאים לו בבשלות לזוגיות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן