אלירז שדה כבר לא יחזור ל"האח הגדול"


האם זה הסוף של אלינית ואלירז? בידיעת רכילות שפורסמה ב"ישראל היום" נכתב שאלירז שדה ניסה כמו אחותו להיכנס לבית "האח הגדול" אך המהלך הזה בוטל ולא תראו שוב זוכה העונה השניה של הריאליטי בבית. העונה תשודר 4 פעמים בשבוע.

מתברר שזוכה העונה השניה של "האח הגדול" ניסה להתקבל לעונה החדשה של "האח הגדול" ב"רשת" ולאחרונה קיבל הודעה מטעם ההפקה שזה פחות מתאים. גם אחותו של שדה ניסתה להתקבל באודישינים לריאליטי. העונה החדשה תשודר 4 פעמים בשבוע ותתחיל ב-5 במאי אותו ינחו לירון ויצמן אסי ישראלוף ועפר שכטר. התאריך הרשמי פורסם אתמול באתרים השונים.

לפני כשנה, בבר המצווה של ליאם, בנם המשותף של גולן ולוי, נראה כי רוחות הפיוס מנשבות בין אלירז שדה לגולן, כשהם נצפו משוחחים בפינת העישון, וזאת לאחר שנות יריבות צוננת, אז הקרחונים הפשירו, הסתמן וכעת, מקרוביו של אלירז שדה, בן זוגה של מלכת היופי בדימוס לוי בשש השנים האחרונות זועמים, כיצד יכל הזמר בכלל להשאיר פתח לתרחיש כזה, הם טוענים, בשעה שאילנית נמצאת בזוגיות יציבה עם אלירז כבר מס' שנים? כעת, כאשר לוי וגולן ירבו להתראות על סט התכנית החדשה, הקשר הזוגי שלהם יעמוד בפני אתגר נוסף ויהיה מעניין לצפות בהתפתחויות. אל דאגה, התקשרנו לאלירז שדה, אבל הוא ניתק לנו. אז מי לדעתכם הכי מתאים במשלוש הרומנטי החדש בתעשיית הבידור? חושבים שאייל גולן ואילנית צריכים לחזור? או שאילנית לא צריכה לוותר על אלירז שדה? תעשו לייק לכתבה! לכו תדעו, בעידן של היום אפילו הלייק שלכם יכול להשפיע!

לפורטל עומרי חיון הגיעו מידעים ראשונים לגבי אופי הליהוק של דיירי הבית החדשים, ובתוך כך נודע לנו כי היו מגעים עם ענבר, בתו של ח"כ דוד ביטון שנכנס ויוצא מחדרי החקירות בימים אלו, כמו כן מו"מ עם אחותו של אלירז שדה, שלא ידוע עדיין האם הבשיל אבל לפי מקורבים להפקת "האח הגדול" בהחלט יש עניין מול האחות של שדה ואולי תראו אותה כדיירת בעונה החדש שתעלה בקרוב, גם שחקן הכדורגל עומרי קנדה (שחטף התקף לב במהלך צילומי "גולסטאר") עלה בפה של מלהקי התכנית ואף השתתף בראיון ראשוני

, בנוסף ברשת מעוניינת לשבץ בקאסט גם אושיית פייסבוק ועוד. כל זה מצביע כי לזכיינית ישנה כוונה ברורה להכניס כמה דיירים מוכרים למרות שזו אינה מוגדרת עונת וי. איי. פי, כך שלא נתפלא אם בהמשך נשמע גם על שמות של מתמודדים כמו אחותה של שיפרה או אח אובד למשפחת הבובלילים שעדיין לא נשזף באור הפלאשים. כי ההפקה לגמרי מכוונת לכיון הזה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן