בר ואינה הן הזוכות בגמר המירוץ למיליון

err

בר ואינה הן הזוכות הגדולות בעונה השנייה של "המירוץ למיליון" ישראל לאחר שחצו 3 יבשות, 10 מדינות , 14 נקודות סיום, כ-80 משימות ואתגרים לאחר שהעמידו את הזוגיות שלהם למבחנים חד פעמיים,וגברו על 10 זוגות אחרים בר ואינה הן הזוכות הגדולות בעונה השנייה של "המירוץ למיליון" ישראל.

בר ואינה הן הזוג שהגיע לקו הגמר שם חיכו להם מנחה המירוץ למיליון, רון שחר, המתמודדים שלא צלחו את הדרך והפרס, מיליון שקל! למקום השני בגמר הגדול הגיעו אורן ואלון
ולמקום השלישי עקיבא וענהאל

הערב, עם ההכרזה על זוכי "המירוץ למיליון" 2 , "רשת" שמחה להודיע על פתיחת ההרשמה לעונה השלישית של "המירוץ למיליון". ההרשמה תיעשה דרך אתר רשת

העונה השנייה של "המירוץ למיליון" כבשה במהלך החודשים האחרונים את ראש טבלאות הרייטינג. העונה השיגה רייטינג ממוצע של 30.8% בקרב משקי בית יהודיים, זאת ללא משדר הגמר שכאמור שודר הערב. העונה הנוכחית התאפיינה בקאסט מפתיע, מצחיק, נוגע ,מעניין והכי ישראלי שיש. העונה הראשונה של המירוץ למיליון ששודרה לפני כשנתיים וחצי השיגה רייטינג ממוצע של כ-23% בקרב משקי בית יהודיים.

גמר העונה השנייה העמיד את שלושת הזוגות האחרונים בפני מבחנים פיזיים ומנטליים באוויר, בים וביבשה- בסופו רק אחד מהם קטף את התואר "זוכה העונה השנייה של המירוץ למיליון".

סינגפור נבחרה כיעד הגמר של "המירוץ למיליון" בשל היותו אי יפיפה באסיה המשלב באופן מושלם את הקדמה המערבית לצד המסורת האותנטית של מזרח אסיה. מדובר בלוקיישן המבטא יותר מהכל את מתיחת הגבולות, גבולות האקסטרים, היופי, הנופים, הטכנולוגיה, העושר והחדשנות. בשני פרקי הגמר שצולמו בסינגפור התמודדו הזוגות עםמשימות אקסטרים קשות. הם השתלשלו מגובה של 40 מטר, הם ירקו ובלעו אש, הם ניסו לשבור את שיא גינס הסינגפורי ולסיום במשימת הגמר הם הלכו על חבל דק, בעודם תלויים אחד על השני בין שני בניינים בגובה של כ-200 מטר (60 קומות), משימה שנעשתה לראשונה בתולדות "המירוץ למיליון" בעולם.

לאחר ריצה ממושכת סביב העולם, שלושת זוגות הפיינליסטים נבחנו על שיתוף הפעולה בניהם וההיכרות שלהם אחד את השנייה לצד התגברות על מכשולים, פחד ועייפות . יחד הם למדו אחד את השני, למדו לעבוד כצוות והגיעו לגמר כשהם מבינים את החוזקות והחולשות אחד של השני, ושלהם כזוג אל מול זוגות הגמר האחרים. רק הזוג שהצליח לגבור על המשקעים התחרותיים והזוגיים שצבר לאורך המסלול- צלח את המירוץ.

כזכור, 11 זוגות ישראלים ,התייצבו על קו הזינוק, למסע מפתיע מצחיק ומטורף ברחבי העולם, מסע שהעמיד למבחן את גבולות החוצפה התעוזה והחום הישראלי ברחבי העולם, ונתן נקודת מבט משעשעת ומרגשת למפגש של הישראליות עם העולם הגדול.

3 הזוגות שהתמודדו על הכרטיס לגמר הם:

אורן ואלון – זוג האחים האינטליגנטים שמגיעים אל המירוץ לאחר שעברו כברת דרך ארוכה ביחסים בניהם. לאחר שהתחילו את המירוץ כזרים מוחלטים וסיפקו לנו מריבותבלתי פוסקות, הומור עצמי וציניות, הם יוצאים אל הקרב האחרון בתקווה שקשר הדם שגילו יסייע להם להיות הזוג הראשון שירוץ אל השטיח ויזכה במיליון שקלים. האם אורן ואלון הצליחו לגשר על שנים של נתק? והאם זה מספיק כדי לזכות בפרס הגדול?

בר ואינה – זוג הבנות שספגו הכי הרבה סיבובי פרסה לאורך המירוץ וראו לא פעם את הזוגות האחרים דרך הגב, מגיעות עכשיו להילחם בפעם האחרונה ולהוכיח שהן הרבה יותר מ"סתם בלונדיניות". החברות הנשית שהתגלתה לאורך המירוץ, וכושר ההישרדות של השתיים הביאה אותן אל מעמד הגמר, אך הפעם מקום אחרון לא בא בחשבון. האם הן תצלחנה לגבור על הנטייה שלהן להסתבך? הפעם זה עלול לעלות להן מיליון שקלים.

עקיבא וענהאל – זוג הדתיים שובה הלב שלימד את כולנו שיעור או שניים על זוגיות טובה ואמונה, מגיעים אל הגמר הגדול "מחוזקים" יותר מתמיד. לאחר שגרמו לכולנו לקרוא להם "שושי ושושה" הם רצים לעבר החלום אתו יצאו ראשונים מהארץ- מיליון השקלים. האם האהבה אחד לשני ולבורא עולם תוכיח את עצמה גם הפעם? האם גם הפעם תהיה לזוג המיוחד הזה "סיעתא דשמעייא מטורפת"?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן