הולכים ובאים: טל כוכבא ואחווה סיטבון שוב ביחד

לא קל לדעת מה קורה במערכת היחסים של טל כוכבא ואחווה סיטבון מ"חתונה ממבט ראשון" אבל אחרי פרידות חוזרות ואף דיבור על חבר חדש נראה ששוב יש שינוי ביחסים של השניים, לפי הפוסט האחרון של אחווה עם אחייניתו של טל נראה ששוב אין סיבה לדאגה והם הכי ביחד.

הקשר של אחווה סיטבון וטל כוכבא עושה לנו כאב ראש גדול, מאז שפרצו לחיינו על מסך הטלוזיה בערוץ 12 ב"חתונה ממבט ראשון" לפני מספר חודשים. הצמד המדובר שהתחתן מול כל המדינה והפך לזוג היחיד שיצא מתכנית הריאליטי, הם הספיקו להיפרד אחרי סיום הצילומים ואז הסיפקו לחזור ולפי השמועות להיפרד שוב ושוב והיו אמורים לנסוע לחופשה רומנטית משותפת החליטו אבל החליטו להפריד כוחות, השלימו כעבור זמן קצר, ושוב לקחו הפסקונת בגלל משהו שהרגיז את סיטבון.

אבל בימים האחרונים הופצה שמועה באתרי הרכילות שהכוכבת מתנחמת כבר בזרועותיו של אחר, מוזיקאי בשם דודי בר דוד, שבמדורי הרכילות נכתב שהשניים הכירו ברשת החברתית ומאז בילו יחד מספר פעמים.

אבל זה הזמו שוב להרגיע את הרוחות ולספר לכם סיטבון החליטה להרגיע את הידיעות ובשביל כל זה היא הייצה צריכה לשלוח מסר דרך האינסטגרם ולספר לכולם שהכל שוב בסדר בממלכה של השניים, האחרונה העלתה לפני מספר ימים תמונה לסטורי שלה עם אחייניתו המתוקה בת ה-8 של כוכבא, טופז זילברמן, מבילוי משותף בפסח.

בפוסט לפני מספר חודשים באינסטגרם כתבה אחווה "אוהבת אותך. איזה מזל שאתה בחיי! בהחלט התוספת המושלמת שהיתה חסרה לי כל כך בחיים. לא יודעת אם צירוף מקרים או הכוונה מלמעלה רק יודעת שאני מודה לאלוהים שאתה זה אתה. על זה שאתה זה שחיכה לי מתחת לחופה ועל זה שאתה הפרצוף הראשון שאני רואה בבוקר והאחרון שאני רואה בלילה. בתקווה שלכל החיים. את כל השאר אמשיך בארבע עיניים…. תודה לכל מי שעמד לצידי מלפני ומאחורי בחוויה האדירה הזאת,שקצרה היריעה מלתאר אותה במילים, למשפחה האדירה שלי, החברות נפש המושלמות החברים וכמובן לקהל המדהים שלא הפסיק להרעיף את האהבה שלו מכל כיוון תמך ועודד והעצים אותי. תודה, תודה תודה!!"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן