עדן בן זקן של קשת 12? ראיון בלעדי רגע לפני הגמר עם רוית בטאשוילי


בעוד שבוע יתקיים גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" ואחת המתמודדות הבולטות העונה היא רוית בטאשוילי שניסתה את מזלה בעבר בגלגול הקודם של התכנית "כוכב נולד". אבל ב-2018 היא כובשת את הבמה והשופטים. בראיון לפורטל עומרי חיון לקראת הגמר היא מספרת "חשוב לי להטביע את חותמי" ואומרת "עדן בן זקן שברה את כל המחסומים" ואם לא היא אז מי? "נטע ברזיל היא פשוט פצצת כשרון ייחודית, צבעונית ומדוייקת"

האם בשקט בשקט מתגלה לה עדן בן זקן על מסך ערוץ 12 של 'קשת'? העונה הפופולרית של "הכוכב הבא" ב'קשת 12' עומדת להסתיים בשבוע הבא, בגמר גדול במהלכו יבחר "הכוכב הבא" שייצג את ישראל על בימת האירוויזיון. רק אתמול נודע כי ההצבעה לבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון תיפתח לאחר ביצועי השירים. 50% מהקולות ייקבעו על פי הצבעת הקהל בבית ו-%‭50‬ יוכרעו על ידי שופטי התוכנית באולפן ואנשי מקצוע מעולם המוזיקה והאירוויזיון. הצוות המקצועי יחלק נקודות למתמודדים מנקודות שידור מכל רחבי הארץ, תוך כדי שישתמשו בשיטת הניקוד הנהוגה באירוויזיון: 8 נקודות, ‭ 10‬נקודות ו‭12- ‬ – דוז פואה. גמר "הכוכב הבא" יתקיים ביום שלישי, ‭ 13‬ בפברואר, ב"קשת‭ ."12

האם השנה לראשונה תבחר זמרת אישה אחרי שנים של בחירה לא כל כך מוצלחת של זמרי פופ? בתחילת העונה המפיקים, המנחים ואף השופטים רמזו לא פעם שהרצון שלהם השנה לשלוח זמרת. אבל האם גם הפעם אפשר להמשיך לחלום ומרגי יעקוף את כולם בסיבוב? נותר לנו לחכות ולפחות להחזיק אצבעות לרוית בטאשוילי שמספרת בראיון ראשון לפורטל עומרי חיון על החלום לייצג אותנו על הבמה הגדולה, על הפרגון למתחרה אחרת בתכנית, נטע "חייב שאישה תייצג השנה".

את האמת רוית, צפית להגיע עד לשלב הזה בכוכב הבא? בכל זאת בגרסה הקודמת של כוכב נולד זה לא כל כך צלח לך?
"אני מרגישה שהגעתי לתוכנית הרבה יותר בשלה ובטוחה, בכל זאת- עברו 8 שנים מאז כוכב נולד, לקחתי את הזמן להתעצב כזמרת, כאמן יוצר, עבדתי כל הזמן הזה בחיפושים אחרי הזהות שלי. וכמובן שהגעתי לתחרות בתקווה להגיע הכי רחוק שאפשר ולייצג את המדינה באירוויזיון"

נראה שגם השופטים לא מצליחים לאכול את זה שאת לוקחת שירים והופכת אותם לשלך. את מבינה את ההיסטריה סביבך?
"מאוד חשוב לי להטביע את חותמי בתוכנית ובכלל- ואם אני מצליחה לעשות את זה אז אין מאושרת ממני! כמובן שאחת המטרות היא להיות אמן עובד, להביא בשורה ולחדש, חשוב לי לאפיין את השירים מחדש, אני חושבת שזאת המטרה של קאבר, התגובות מדהימות וזה לא מובן מאליו בכלל החיבוק והאהבה הגדולה שאני מקבלת!"

לאקס פקטור יש את עדן בן זקן האם את הולכת להיות הבן זקן של הכוכב הבא? כי אם לפשוט לפי פייסבוק כל ביצוע שלך שמתפרסם שובר את הרשת
"חייבת להודות שאני שרופה על עדן בן זקן! מאוד מעריכה את ההצלחה שלה, בעיניי היא זמרת מדהימה שהצליחה לשבור מחסום גדול בזמר המזרחי שרבות לפניה לא הצליחו לשבור וזה ראוי להרבה מאוד הערכה. אני מאוד מאמינה בדרך, יצירה, בחירות נכונות ואינטואיציות ואני מאמינה שעם התמדה ונחישות השמיים הם הגבול.."

את באמת רוצה לייצג את ישראל? אמנים מפורסמים כבר דיבור איתך? בקיצור, אם לא תקחי את המקום הראשון אנחנו צריכים לדואג לך?
"קודם כל אני מאוד רוצה לייצג את ישראל באירוויזיון! זאת אחת הסיבות שהגעתי לתוכנית. אבל גם אם זה לא יקרה אני יודעת שעם עבודה קשה, התמדה ונחישות הדברים יקרו. אני כותבת ומלחינה את כל שיריי ומטרת העל היא כמובן לצאת עם החומרים המקוריים שלי החוצה אני ממש מקווה שהם יתקבלו בחיבוק גדול!"

אם לא זכית למי הכי תפרגני מהבאים ולמה? ואת חייבת לבחור: מרגי או נטע?
"טוב, אני חייבת לומר שהנבחרת מורכבת מכל כך הרבה כשרונות יוצאי דופן וכולם מאוד ראויים בעיניי! ועם זאת, אם לא אני זאת שתייצג את המדינה אז אני חושבת שהשנה חייבת לייצג אותנו בחורה, ונטע היא פשוט פצצת כשרון ייחודית, צבעונית ומדוייקת! מאחלת הצלחה גדולה לכולם!"

ולסיום, מה עם אהבה וזוגיות? שתפי אותנו קצת
"יש לי חבר מהמם ותומך, קוראים לו עומר והוא האהבה הגדולה בחיי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן