סרטון סקס של לאה לב עם שני גברים מופץ עכשיו בווטסאפ


בשעות האחרונות מופץ בווטסאפ סרטון סקס של כוכבת "מועדון לילה", לאה לב. הסרטון המדובר מציג את לב ערומה עם שני גברים. האם מדובר בפריצה לטלפון האישי שלה? או בסרטון מזויף? כל הפרטים!

האם מגישת הרדיו, לאה לב צילמה את עצמה מקיימת יחסי מין עם שני גברים? מאז שעות הבוקר מופץ סרטון תחת הכותרת "סרט הסקס של לאה לב ושני גברים". הסרטון המדובר מופץ בעיקר בווטסאפ. מצפייה בסרטון אפשר לראות דמות שבהחלט מזכירה את לאה אבל לא פעם הופצו סירטוני סקס של סלבס שלבסוף התגלו כמזויפים. האם סרט הסקס של כוכבת "מועדון לילה" אמיתי או לא? או שהטלפון שלה נפרץ? אם תקבלו אותו לווטסאפ תעדכנו אותנו.

לאה לב הופיעה לראשונה בגיל 17 בערב "מיקרופון פתוח" במועדון הקאמל קומדי קלאב. ב-2016 החלה להשתתף בתוכנית הרשת "הישראליות" החל מ-2016 היא אחת משדרניות תוכנית הבוקר "מועדון ארוחת הבוקר" ברדיו ללא הפסקה לצד אורי גוטליב ושי גולדשטיין. בראיון ל"7 ימים" סיפרה לב "אני לא רוצה לשנות את העולם ולהפוך את הגסויות למיינסטרים. אין לי בעיה לשחק לפי כללי המשחק." במאי 2017 היא הצטרפה לעונה השישית של התוכנית הקומית "מועדון לילה" כפאנליסטית חדשה ביחד עם הדר לוי, בערוץ 2 של קשת.

הסרטון של לאה מופץ ברשת ומעורר בשעות האחרונים גלים בתעשיית הבידור הישראלית. חלק מכתבי הבידור והרכילות קיבלו את הסרטון המקורי וחלק קיבלו תמונות מתוך הסרט. כרגע גורמים בתעשייה בוחנים את הסרטון המדובר ושוקלים האם לפרסם או לגנוז אותו. כזכור על פי חוק, הפצת סרטונים מיניים או תמונות אינטימיות ברשת ללא אישור מהווה פגיעה בפרטיות והטרדה מינית. כל אדם המפיץ תמונות חושפניות בוואטסאפ או בסקייפ ללא רשות, מסתכן במאסר לפרק זמן ממושך שיכול להגיע עד חמש שנים.

בשנת 2016 נגנב מכשיר הטלפון הנייד של שרון פרי ובו חומרים אישיים ותמונות עירום שהופצו ברשת. השר לביטחון פנים גלעד ארדן הורה למשטרה לתת עדיפות לחקירת המקרה, וב-20 בספטמבר 2016 נעצרו שני בדואים משגב שלום ותל שבע שבדרום הארץ בחשד לביצוע המעשה. את הסרטון של לאה לב לא נפרסם בהתאם לחוק המדובר. צפו!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן