אסי עזר חוזר להנחות את "האח הגדול" ?

בעוד שלושה וחצי חודשים תתחיל העונה החדשה של "האח הגדול" – האם אסי עזר חוזר להנחות את הריאליטי? אחרי שפורסם שבר רפאלי תנחה את העונה החדשה של הריאליטי יחד עם צביקה הדר, נראה שהשניים ירדו מהפרק ולא ינחו את התכנית. אסי עזר ורותם סלע קיבלו הצעה מפתה מ"רשת 13' להנחות את העונה החדשה של "האח הגדול". עוד מתברר שגם עידו רוזנבלום, מנחה הריאליטי הפופולרי "חתונה ממבט ראשון", קיבל הצעה דומה.

רותם סלע ואסי עזר מנחי "הכוכב הבא" ו"רק רוצים לרקוד" הטאלנטים של 'קשת 12' ינחו את העונה החדשה של "האח הגדול" ב'רשת 13'? מאז שעות הבוקר תעשיית הבידור הישראלית כמרקחה. שמועות על מעבר של רותם סלע ואסי עזר ל'רשת' הופצו בתעשייה. בעוד שלושה חודשים צפוי לעלות הריאליטי "האח הגדול" בעונה חדשה וראשונה אצל הזכיינית רשת. הדרמה הגדולה של הזכייניות מאז הפיצול לאפיקים אחרים מתרחשת מתחת לפני השטח. לאחר שפורסם כי בר רפאלי וצביקה הדר נבחרו להנחות את הריאילטי המדובר, בימים האחרונים התברר שהשניים לא ינחו לבסוף את הריאליטי. בהפקת "האח הגדול" החלו לחפש מנחים חדשים.

לאחר שמשא המתן עם הדוגמנית בר רפאלי נקלע למבוי סתום, החלו בהפקת "האח הגדול" בחיפושים אחרי המנחים החדשים של העונה הבאה של תכנית המציאות הפופולרית. מקורבים להפקת "האח הגדול" סיפרו "אסי עזר ורותם סלע קיבלו הצעה מרשת להנחות את העונה החדשה במקום בר רפאלי וצביקה הדר". אבל לאחר שגורמים בקשת שמעו על המגעים עם השניים, הם קיבל הצעה נגדית ויקרה מ'קשת' בשביל להמשיך את החוזה שלהם מולם. אומנם ההצעה מ'רשת' מפתה, אבל עזר וסלע מנחים מספר תוכנית ריאליטי ב'קשת' ואף לאחרונה החלו לעבוד על העונה השלישית של "להיות איתה", הסדרה של אסי עזר בכיכובה של רותם סלע שתשודר בשנה הבאה ב'קשת 12'

אחרי שהנסיון להחזיר את אסי עזר ל"האח הגדול" לא צלח, מתברר שאצל הזכיינית רשת לא נרגעים בחיפוש אחר כוכבים חדשים. היום נחשף, שעידו רוזנבלום שמגיש בימים אלה את התוכנית "חתונה ממבט ראשון" שזוכה להצלחה גדולה אצל זכיינית קשת, הוא גם טלאנט של הזכיינית כבר שנים, בעבר הנחה את "מונית הכסף" בעריכתו של יורם זק, קיבל גם הוא הצעה להנחות את "האח הגדול" אצל המתחרים. כרגע ההצעה עומדת בעינה ועדיין לא הוכרע הקרב הסופי.

מרשת נמסר בתגובה: "אסי ורותם לא היו במשא ומתן להנחיית 'האח הגדול'".
בקשת סירבו להגיב לדברים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן