ברייק ניוז: אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי נפרדו!


קללת האח הגדול? אחרי הפרידה המתוקשרת של עדן סבן, אנדל קבדה, עומרי בן נתן וקסניה טרנטול – גם כוכבי העונה השמינית, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה כבר לא. מקרובים "היא ניצלה ובגדה בו"

אז למה באמת נפרדו מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה? מקורבים מספרים על משבר רציני שעברו הזוג מהריאליטי, "עדיף שלא תבנו על קאמבק" אומר מקרוב. אחרי דנית גרינברג ואליאב אוזן כולם היו בטוחים שבית "האח הגדול" הוא מקפצה לחופה. אבל רק לפני מספר חודשים נחשף שמשתתפי העונה השביעית, עומרי בן נתן וקסניה טרנטול התארסו. אבל לבסוף נפרדו וביטלו את החתונה המדוברת. לפני כשנה מיד אחרי סיום העונה של "האח הגדול" אביחי אוחנה זרק רמזים מאד עבים על חתונה עם מעיין אשכנזי. מעיין ואביחי הכירו בבית "האח הגדול". השניים תחזקו זוגיות ופוטוגנית במיוחד מאז שייצאו מהבית הסגור. וימים אחרי שיצאו מבית "האח הגדול" הזוג גם קיבל קמפיין משותף.

בראיון שפורסם יממה אחרי גמר "האח הגדול" אמרה אשכנזי: "אחרי התוכנית ניגשתי לאביחי ואמרתי לו שהטלפון שלי לא עלי, אז שירשום את המספר שלי ויחייג וינתק, וכך יישמר אצלי המספר שלו. אמרתי לו שיגיד לי מה הספרות האחרונות שלו, כדי שאזכור שזה הוא. הוא אמר לי, וזכרתי". עוד הוסיפה אשכנזי "בשלב מסוים בלילה ראיתי שתי שיחות שלא נענו מהמספר שלו, אבל זה היה שעות אחרי. פתאום הוא שלח לי הודעה 'שיהיה לך לילה טוב'. זה היה מוזר. אמרתי לעצמי בלב, 'וואלה'. שלחתי לו ווטסאפ 'אתה ער?".

הפרידה של אביחי ואשכנזי מצטרפת לפרידה של זוג נוסף מהעונה השמינית של הריאליטי, עדן סבן ואנדל קבדה נפרדו חודשים ספורים אחרי שהודחו מהריאליטי. סבן הגיבה על הפרידה בראיון ואמרה: "כשאנשים שומעים שנפרדנו הם ישר שואלים – 'מה עשית לו?'", היא מספרת, "אני ישר הרעה, הזונה, זאת שציפו שתעזוב אותו בשביל כסף, שהתהילה עלתה לי לראש ואיך אני עושה לו את זה. המעריצים של שנינו תקפו אותי ברמות שאת לא מבינה וזה חוסר צדק מאוד גדול כלפיי".

אז מה הסיבה הרשמית לפרידה? מקורבים לזוג סיפרו לפורטל עומרי חיון שההחלטה היא סופית ושהם ממש לא ממלצים לכם לבנות על קאמבק בעתיד. "הם התפצצו אחד על השני, לא הסתדרו" אמר מקרוב לאשכנזי שהעדיף להישאר בעילום שם. עוד הוסיף אותו מקרוב ואמר "הם כבר נפרדו פעמיים לכמה ימים ואף אחד לא ידע". מקורב לאביחי סיפר גרסה שונה ממה שפורסם בתקשורת "היא כנראה בגדה בו, ניצלה אותו וברחה".

בדקות האחרונות פירסמה מעיין אשכנזי תגובה ראשונה על הפרידה: "אני ואביחי נמצאים כרגע בפסק זמן בהחלטה משותפת. הכל בסדר ושניניו מעריכים ומכבדים אחד את השנייה. לא יודעת מה לומר מה יהיה בהמשך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן