מפורסמים וכתבים נגד אייל גולן: "בארצות הברית הוא היה מחוק"


עומר מילר, כתבים ואנשי ציבור פתחו בימים האחרונים במחאת פייסבוק גדולה נגד הזמר אייל גולן וחזרתו למסך בתוכנית ריאליטי חדשה עם הזמר אביב גפן. יו"ר עמותת "אחת מתוך אחת" הזדעזע וכתב: "לעבור לראות תכנים מסוימים בערוצים המתחרים, ולהוריד את הרייטינג ל'קשת'. בפוסט ויראלי ברשת נכתב "הרווי וויינשטיין וקווין ספייסי נמחקים בתעשיית הבידור האמריקאית גם בלי חקירה במשטרה"

אחרי שעו"ד גל שרגיל, יו"ר עמותת "אחת מתוך אחת", פרסם לפני יומיים טור דעה באתר "סלונה" נגד הזמר אייל גולן והשתתפותו בתוכנית ריאליטי מוזיקה חדשה שתעלה במהלך שנת 2018 בערוץ 12. הכתבה הפכה ביומיים האחרונים לויראלית. כתבים ומפורסמים שתפו בעמודים שלהם פוסטים נגד גולן. גם השף המפורסם עומר מילר שיתף פוסט אחר נגד אייל גולן שהגיע ל-7,200 אלף לייקים וקיבל יותר מ-2,500 שיתופים. בפוסט נכתב: "בארצות הברית אייל גולן היה מחוק".

כך נכתב בפוסט הויראלי שפורסם בפייסבוק נגד הזמר אייל גולן: "הסרט הראשון של הרווי וויינשטיין שהופץ לבתי הקולנוע אחרי התפוצצות פרשת ההטרדות המיניות שלו התקבל בשתיקה רועמת וגרף 742 דולר בלבד. נטפליקס עצרה את העונות הבאות של "בית הקלפים" בכיכובו של קווין ספייסי כשנודעה התנהגותו כלפי אנתוני ראפ בהיותו קטין בן 14. אצלנו לקח לציבור הישראלי עשרים שניות כדי לשים מאחוריו את פרשת הקטינות ההיא (שנקראה מלכתחילה בשם החביב "משחקי חברה" במקום "סרסרות בקטינות"), אשר הושיבה את אביו של אייל גולן בכלא. רק תזכורת חוזרת קטנה: אביו של אייל גולן הורשע על פי הודאתו בשורת עבירות מין. בהן סרסרות בקטינות שליקט מבית הספר ושינע ב"פותמוביל" כדי לשרת מינית את סביבתו הקרובה כשהוא משתמש במוניטין של בנו."

בהמשך הפוסט היא הוסיפה: "הוא הורשע גם בהדחת קטינות לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש הליכים והשמדת ראיה. במסגרת עסקת הטיעון נמחקו מהאישומים עבירות הסמים ועבירות מין נוספות. אייל גולן יצא נקי מהעסק, עד כמה שאפשר לקרוא לזה נקי, כשהאשמה כולה הוטלה בסופו של דבר על האב, ואייל גולן הוצג כסוג של חירש, עיוור, אילם ורפה שכל, שלא ידע מימינו ומשמאלו, לא הבחין בנעשה סביבו והקפיד לא לראות ולא להבין דבר. אבל להזכירכם, על פי הפרסומים, ארבע הקטינות ממשפחות הרוסות, שלא הכירו זו את זו קודם לכן, והתלוננו נגד אייל גולן על שיתופן באורגיות, מין בתשלום והדחה לשימוש בסמים – חזרו בהן פתאום מעדותן. אף אחת מהן לא הצליחה לנמק לחוקרים מדוע התלוננה מלכתחילה, או להסביר לחוקרים "מה עבר לה בראש כששיקרה".

הכתבת המפורסמת הוסיפה "אני עדיין לא מבינה איך התובע הסדרתי אייל גולן (גגלו את המילים "אייל גולן תובע" ותמצאו כותרות על תביעות נגד חצי עולם: עמית סגל, אחינועם ניני, אורלי וגיא, טל ואביעד, עמרי חיון, שי גולדשטיין ודרור רפאל, ואפילו איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית) לא טרח לתבוע את ארבע הקטינות הללו. זאת למרות שטען כי הרסו את חייו, והיה מצויד בהודאות מפורשות שלהן ששיקרו במשטרה. אפילו החוקר שאל את הקטינות אם מישהו הגיע אליהן או שילם להן. קשה לי גם לשכוח את התמונה המנטאלית של אייל גולן ואביו החולקים בצוותא מציצות מנערות, אירוע שאייל גולן עצמו הודה בו. וקשה לטאטא את תגובתו על הכינוי "פותמוביל", שהודבק לרכב הוואן בו הוסעו הנערות: "אנחנו גברים, מותר לנו גם לצחוק". אז בארצות הברית הציבור אמר כעת את דעתו הנחרצת על הטרדות מיניות בתעשיית הבידור. גם אצלנו אמר הציבור את דברו, וחבל. באותה שנה בחר בו הציבור לזמר השנה, קנה מאות אלפי עותקים מאלבומיו, החזיר את תכנית הטלויזיה שלו הקוראת לנערות לשיר איתו, וכעת אביב גפן הולך לשתף איתו פעולה בתכנית ריאליטי חדשה. בתמונה: זמר השנה ואביו, סרסור הקטינות."

המחאה נגד גולן המשיכה שגולשים וכתבים הזדעזו מהבחירה של 'קשת' להחזיר את אייל גולן לפריים טיים. גם קולות נגד אביב גפן שלוקח חלק בתכנית עם גולן. עו"ד גל שרגיל, יו"ר עמותת "אחת מתוך אחת", כתבה: "האם באמת אין כאן בעיה? האם ניתן לקבל אדם כזה לפריים טיים? אייל גולן מעל גיל 40, אדם מפורסם מאוד, בעל ממון רב. ברור שיש כאן יחסי כוח בין אייל גולן למישהי צעירה, אנונימית, שקרוב לוודאי מתרגשת מעצם העובדה שאדם כמוהו מתייחס אליה. גולן פגש מישהי צעירה מאוד, שהגיעה יחד עם חברה שלה ואבא של אייל גולן לדירתו, והתחילו ביניהם 'עניינים מיניים', קרוב לוודאי שדי מהר, כי לאחר מכן, גולן טען כי שאל לגילה ולאחר שאמרה לו שהיא קטינה, בת 17, והפסיק את האקטים המיניים."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן