"אמיר שיקר לי ולא סיפר שהוא ערבי"


רומיאו ויוליה: סיפור האהבה בין המתמודד הערבי של "הישרדות" והאקסית שלו ממשיך לעורר עניין בתעשיית הבידור. האקסית, אופל ענבר זרקה כמה פצצות חזרה לכיון האקס "ההורים לא הפרידו, הוא רצה חשיפה ושיקר לי שהוא לא ערבי." מקורבים: "הוא תקף אותה פיזית שהם נפרדו"

השורד אמיר פחר, הסתיר בפריים טיים את הידיעה על זהותו הערבית, בזמן ש"הישרדות" שודרה ניהל פחר בחצי השנה האחרונה מערכת יחסים עם אופל ענבר. לפני כשבועיים החליט פחר לפרסם פוסט בפייסבוק נגד אבא של האקסית שלדבריו גרם לפרידה של השניים בגלל שאמיר ערבי. כך רשם פחר "ההודעה הזאת שקיבלת מאבא שלך גרמה לי לוותר עלייך ועל החיים שחלמנו שיהיו לנו. נפרדתי ממך בכאב גדול. חשוב לי שתביני, אני לא יכול שתהיי אומללה בגללי, אני רוצה לגרום לך רק אושר, אני לא רוצה לפרק משפחות. חצי שנה את לצידי, באש ובמים, עברת איתי את כל החשיפה בהישרדות, החיזוקים והעלבונות, שום דבר לא שבר אותך. גם לא ההורים שאסרו עליך לאהוב מוסלמי". בזמן שהפוסט של אמיר קיבל כותרות בכל אתרי הבידור והרכילות החלו מקרובים לאקסית לספר על אלימות פיזית שהתרחשה בפרידה של אמיר ואופל.

אחרי שהתקשורת רעשה סביב הפוסט של אמיר, החליטו אופק ואבא שלה להתראיין לכתבת סוף השבוע של העיתון (הימני יחסית) "ישראל היום". בפוסט שפרסמה שחר על הדרמה היא כתבה "בשבועיים האחרונים כל המדינה נחשפה לחיים האישיים שלי. החשיפה הזאת לא הגיעה מהצד שלי ועד עכשיו הקול שלי או הדעה שלי לא הושמעו. היו כמובן כל מיני תגובות, חיוביות ושליליות, וגם כאלו שמאוד התרגשו מהפוסט המדובר שהאקס שלי העלה ונראה כמחווה רומנטית. אך מה שחלקכם לא יודעים או מבינים הוא שהפוסט הזה נכתב בשביל פרסום ויצירת באז. מה שאף אחד לא יודע הוא שהפוסט הזה אפילו לא נכתב ע״י אמיר, אלא ניסחו לו אותו. קצת פחות רומנטי, לא? אני מגדירה את עצמי כבחורה עצמאית שהולכת עם הדעות והרצונות שלה עד הסוף, אף פעם לא נותנת לדעות של אחרים להשפיע עליי. הקשבתי רק לעצמי והעדפתי להתעלם אפילו מהדעה של הוריי. חשוב לי להדגיש שההורים שלי לא הפרידו בינינו, אני נלחמתי עד הסוף והייתי ממשיכה להילחם אם הבן אדם שמולי היה שווה את המלחמה הזאת, אבל זאת לא הסיטואציה.

בהמשך הפוסט הוסיפה: "אמיר בחר להיפרד ממני ולשתף בכך את כל המדינה, האם זה בן אדם שאוהב באמת מכל הלב? אמיר דאג לציין שהמשפחה שלי לא קיבלה אותו, אבל שכח לציין שגם המשפחה שלו לא קיבלה את המצב. לא אשקר שהייתי מאוד רוצה שכל הדתות יוכלו לחיות יחדיו באושר ועושר ולא יהיו מלחמות, אבל זאת לא המציאות במדינה שלנו ואי אפשר להתכחש לזה. זוגיות מעורבת כנראה תתפתח לזוגיות לא בריאה, ושוב, זה דבר שאינו בשליטתנו. אשמח שתקראו את הפרספקטיבה שלי ותבינו את הדברים כמו שהם. בסופו של דבר, כנראה שללכת עם הלב זאת לא תמיד הבחירה הנכונה, ״אהבה עיוורת״ כמו שאומרים. לפעמים צריך לדעת להקשיב לאנשים שאנחנו באמת חשובים להם, ולבצע החלטות נכונות גם אם הן קשות בהתחלה. אני יודעת שאמיר דואג להציג אותי בתקשורת בתור ״קורבן״, אז חשוב לי להדגיש שקורבן אני לא. אני חזקה, בטוחה בעצמי ובהחלטות שלי ויודעת מה אני רוצה."

בפוסט שפרסם אבא של אופל כתב: "אני בכלל לא נוהג לשתף אנשים בחיי האישיים ובפרט לא כאן. בגלל ומכיוון שהכל פורסם כמעט בכל כלי תקשורת אפשרי, אני מרגיש צורך באופן חד פעמי לספר את הסיפור מהמקום שלי כאבא ולהעביר אליכם,אלה שנמצאים פחות או יותר בסטאטוס שלי: יהודים, חילונים,נאורים, בעלי משפחה וחיים כאן,שמהווים למעשה את הרוב השפוי- מסר מדם ליבי. אז כן, הבת הגדולה שלי אופל הייתה בקשר רומנטי בחודשים האחרונים עם אמיר פחר. אמיר הוא מוסלמי ומי שלא רואה הישרדות (כמוני) מוזמן לעשות גוגל ולחסוך ממני לכתוב פרטים עליו. אמיר הסתיר את היותו מוסלמי ממנה. ברגע שנודע לי הדבר, לא היו לי ספקות, תהיות או התלבטויות כלשהן, מיד ידעתי מה העמדה שלי ומה אני מתכוון לעשות- אני אעשה הכל, אבל הכל כדי שהקשר הזה ייפסק. בתחילה לא הצלחתי למרות שיחות רבות איתה. היו לי האשמות קשות כלפי עצמי, כי הרי זאת המשפחה שלי ואני חייב לקחת אחריות, אבל ככל שהעמקתי וחקרתי נוכחתי לדעת שמשהו כאן מסביב ,מבלי ששמנו לב לכך-משתנה לנו. אין צורך לעשות סקר מקיף, פשוט שכל אחד ואחת מכם במידה ויש לו ילדים בגיל העשרה ומעלה ישאל אותם מה דעתם על קשר רומנטי עם בן או בת זוג שאינם יהודים. תעשו זאת. אתם מאוד תופתעו. בבית הורי שחינכו אותי והקנו לי ערכים אף פעם לא דיברו איתי או התריעו שלא אכנס לקשר שכזה ואתם יודעים למה? כי בתקופת ילדותנו זה היה מובן מאליו. גם אני לא דיברתי עם ילדי ולא התרעתי מכיוון שהייתי בטוח שהמובן מאליו עדיין חי שריר בועט וקיים. זהו שלא."

אופל חשפה פרטים ראשונים על תחילת מערכת היחסים שלה עם כוכב הישרדות. אופל אמרה: "הוא ראה שהעליתי את התמונה של שנינו לסטורי באינסטגרם ושאל למה לא תייגתי אותו. היום אני חושבת שבאופן מוזר, כל מי שהגיב לצילום וזיהה את אמיר, לא התייחס למוצא שלו. אם הייתי יודעת באותו ערב שהוא ערבי מיפו, הייתי מציעה לו שנהיה ידידים. לא הייתי בכלל שוקלת זוגיות". עוד הוסיפה "הוא שיקר ולא סיפר לי שהוא ערבי". בראיון מספר אבא של אופל: "התקשר החבר לשעבר של אופל וסיפר לי שאופל יוצאת עם ערבי מיפו." בהמשך אמר: "חשבתי שאני מת, התקשרתי לאופל, אבל היא לא ענתה. ידעתי שהיא עם אמיר, אבל לא היה לי מושג היכן הוא גר. הרגשתי אשם. כעסתי שלא דיברתי איתה מספיק על יהדות ועל החשיבות שלה. היה ברור לי שבמציאות שיש פה היא תסבול אם תמשיך לצאת עם מוסלמי. קיוויתי שכאשר אתפוס אותה, היא תודיע לו שהיא מסיימת את הקשר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן