גיא זוארץ נפצע ופונה לבית החולים


גיא זוארץ מנחה "הישרדות" נפצע במהלך משחק כדורסל ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. זוארץ נפצע ברגלו, בבית חולים עשו לגיא זוארץ בדיקות וחבישות, כרגע השורד נשאר מרותק למיטה כשהוא מנסה להתאושש מהכאבים.

השורד האחרון? מנחה "הישרדות" נפצע ברגלו בזמן כששיחק כדורסל עם חברים. "חשבתי שאני בן 16" כתב בחשבון האינסטגרם שלו. זוארץ פונה לבית החולים שם קיבל טיפול רפואי וכרגע נשאר בבית החולים שם הוא מרותק למיטה כשהוא סובל מכאבים. יעל בר זוהר, אשתו של זוארץ הגיעה במהירות לבית החולים ונמצאת שם ותומכת בבעלה.

הפציעה של זוארץ בן ה-44 התרחש במהלך משחק כדורסל בוא שיחק עם חברים, באמצע המשחק הוא נפצע לאחר שעשה תנועה לא נכונה שגרמה לפציעה כואבת, המשחק נעצר ולמקום הוזמן אמבולנס שפינה את הכוכב לבית החולים לקבלת טיפול בפציעה. למזלו של זוארץ העונה הבאה של "הישרדות" תצולם רק בעוד חצי שנה ועד אז הוא יהיה בריא להנחות את העונה החדשה. השורד האחרון כבר כתבנו?

הדרמה המדוברת נרגעה לאחר שגיא עבר כמה בדיקות, טיפולים וחבישות, זוארץ לא שוחרר מבית החולים ונאלץ להישאר מרותק למיטה. חברים קרובים של המנחה הגיעו לבית חולים לתמוך בו. הפציעה של זוארץ מצטרפת לגל פציעות של כוכבים בעולם הבידור, שלומית מלכה נפצעה שנפלה ברחוב מרכזי בתל אביב, לוסי דובינצ'יק נפלה לפני יותר מחודשיים מחלון ביתה ועד עכשיו עוד נמצאת בבית החולים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן