עינב בובליל נגד טל גלבוע "חולת נפש"


הסכסוך המפורסם של טל גלבוע ועינב בובליל ממשיך לעורר גלים. טל גלבוע חשפה בראיון שעינב ביקשה חלב מהשכן והכינה לעצמה נס בתוך הבית הטבעוני שלה. בובליל בתגובה "מאחלת לטל בריאות הנפש, בקשתי חלב מהשכן ושתיתי אותו באתר בנייה ולא בתוך הבית שלך"

אחרי ההתקפות החוזרות של זוכת העונה השישית של "האח הגדול", טל גלבוע – הגיע הזמן שגם עינב בובליל תגיב (בכל זאת גלבוע לא מפסיקה להשמיץ את בובליל כבר כמה שבועות). עכשיו עינב שוברת שתיקה חושפת פרטים על פרשת הנס לחלב שלא היה בבית של גלבוע. זה מה שאמרה בובליל בתגובה לראיון שפורסם על טל השבוע. "טל היקרה אכן ביקשתי מהשכן חלב ואכן הוא הביא לי ושתיתי איתו נס בבוקר בכיף גדול באתר בנייה לייד הבית שלך ולא בתוך הבית ! לא התכוונתי להכניס חלב לבית שלך וגם לא הכנסתי אז כן חמודה יש לי הרבה שכל ברוך השם"

כזכור גלבוע פתחה פה על החברה שלה מהעונה השישית של "האח הגדול", עינב בובליל. "שהחלטתי להכנס לתכנית "אמא מחליפה" היה ברור לי דבר אחד, החובה שלי זה לשמור על הכבוד של הילדים שאגיע לביתם ועל האימהות של האמא השנייה", כתבה גלבוע. "כל הסיפור אצלי בבית של רועי ועינב אכזב אותי ברמות שקשה לי להסביר".

עוד הוסיפה בראיון "הטסטות נעשו מחוץ לחדר של מיכאלה. הן נאלצו לשמוע פעם אחר פעם כמה הבית שלהן 'מגעיל', 'דוחה', 'לא נוגעת בכוס פה, באמא' ו'הכלבים סירחון'. הן אמרו לרועי שהן רוצות להפסיק את הצילומים". "כשעינב זיינה את המוח על כמה גלבוע לבד ומסכנה (מאחלת לכל ילד בעולם שיאהבו אותו כמו את שובת הלבבות, הפייה המושלמת הזו), מיכאלה רבה עם עינב פיצוצים פה", סיפרה גלבוע. "רועי נאלץ להתמודד עם הדבר הזה כשהוא לא אב הבנות, הוא שותף מלא לגידולן – אבל לא אביהן. אחרי 3 ימי 'הבית מסריח' – הגיעו יומיים של להעיף את הכלבים מהבית".

בראיון שערכה הדס בשן עם טל גלבוע ויפורסם בחמישי הבא במגזין של מאקו סיפרה גלבוע על החוויה ועל הימים שאחרי: "ידעתי שלא אעמוד בסטנדרט הניקיון של עינב בובליל, כי אני יודעת עם מי יש לי עסק. היא גם ביקשה מהשכן שיביא לה חלב לקפה. תגידי, אין לך שכל? חשבת שתכניסי לפה חלב?". "בחיים לא שמעתי את רועי, הבן זוג שלי, מרים קול", הוסיפה גלבוע, זה רק עינב הוציאה את זה ממנו כי היא לא מקשיבה. אני אף פעם לא רבה איתו, אולי פעם התווכחנו על איזה שלט לשים באיזו פעילות. אנשים אשכרה שאלו איך אני נותנת לבנות שלי להיות איתו. אבל רועי התחבר לבנות בצורה מהממת. אני שומעת סיפורים על חברות עם ילדים ומה הבני זוג עושים והילדים והגרושים אבל אלוהים אוהב אותי. לפעמים הוא מתפעל כאן את כל הבית כשאני אינני, והוא עוד לא בן 33 אפילו".

גלבוע "אם זה יבער ברועי להיות אבא בשלב מסויים, זה לא יהיה איתי. הוא חופשי ללכת, אבל אני לא צריכה להתעסק עם זה כי הוא לא רוצה. ויש לו הרבה סיבות". עינב בובליל לא נשארה אדישה הפעם להשמצות של גלבוע ואמרה לפורטל עומרי חיון "אני מאחלת לטל ורועי בריאות הנפש והצלחה בחיים, לא שתיתי חלב בבית שלה היא משקרת ומשמיצה אותי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן