פלוס אחד: לרוסלנה רודינה יש חבר חדש


אחרי השמועות על החבר ילדות האם סוף סוף יש לרוסלנה רודינה חבר חדש? לפי גורמים בתעשייה רוסלנה מנהלת מערכת יחסים סודית כבר מספר חודשים.

רק לפני חצי שנה פורסם שהזמר אייל גולן והדוגמנית ורוסלנה רודינה מפרקים את החבילה ונפרדים. מאז הספיקו השנים לעלות לכותרות כשעקצו אחד את השניה באינסטגרם ובפייסבוק. לפני מספר שבועות דווח גם על דרמה סביב המשמרות על הילד המשותף, יאן גולן. הפרשה הגיעה לבית המשפט, שם דרש אייל גולן להוציא צו איסור פרסום על הסכסוך של הזוג לשעבר. לפני שבית המשפט הוציא צו פירסום נודע שרודינה גם רוצה לפתוח את הסכם הממון שלה עם גולן בטענה "ההסכם לטובתו של אייל גולן בלבד".

בחודשים האחרונים עלו לא מעט ידיעות על בן זוג חדש לרודינה ואהבה חדשה לגולן. אבל נכון להיום אף ידיעה לא נכונה. מה שכן נכון הוא שמאחורי הקלעים, בשקט בשקט מנהלת רודינה זוגיות כבר ארבעה וחצי חודשים. הבחור החדש של רודינה הוא צעיר, בן גילה. אבל הפעם חשוב לרודינה ובעיקר לבן זוגה לשמור את הזוגיות רחוק מאור הזרקורים.

את בן הזוג החדש הכירה רודינה דרך חברה משותפת, מספר שבועות אחרי הפרידה מגולן. לפי מקרובים הבחור החדש מאד רוצה להישאר כבחור אנונימי ומאד מקווה שהשם או תמונה שלו תדלוף לתקשורת. ואיך הם עושים את זה? רודינה והחדש לא יוצאים מהבית יחד. אבל הבן זוג כבר הספיק להכיר את יאן גולן, ובאחד הפעמים הוא גם שמר על יאן. לפני שבועות עברה רודינה להתגורר בדירה ברמת גן. ועזבה את הדירה ברחובות בה גר גולן ומשפחתו. באתרים פורסם כי "הזוגיות החדשה היא חלק מהסיבות שבחרה לשמור על מרחק גיאוגרפי מאייל גולן ולעשות מה שהיא רוצה מבלי שיתעסקו לה בחיים גם אחרי הפרידה"

רק לפני מספר חודשים פורסם בכלי התקשורת על חבר חדש לרודינה בשם אליעז שושן, שחקן כדורגל מחדרה. אז הגיבה רוסלנה ואמרה "איזה חתיך, הוא הא?". אבל דאגה גם להסביר לכתבים שמודבר רק בחבר ילדות והם לא זוג. עוד הוסיפה "גם אייל וכל מי שקרוב אליי מכיר אותו. הוא מסכן, הוא לא רגיל לכל זה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן