הזמרת שרית חדד תחשוף הכל בשיר חדש לביתה


שרית חדד תחשוף הכל בשיר חדש? רק שלושה שבועות עברו מאז ילדה המרגשת, שרית חדד ילדה את ביתה הבכורה, נויה חדד הולכת להוציא שיר הבלדה המרגש בין האם לביתה בשם "חלק ממני. השיר אמור לצאת בקרוב. ומה לגבי האבא?

שלושה שבועות הזמרת שרית חדד בחופשת לידה אבל זה לא מה שעצר ממנה להוציא שיר חדש שיחשוף פרטים על הילדה נוי. הזמרת המפורסמת יצרה קשר עם מספר אמנים המובילים בתעשיית המוזיקה, במטרה שאחד מהם יהיה כותב השיר החדש שלה. מי שלבסוף נבחר הוא היוצר אבי אוחיון, שאחרי ללא מעט מהליטים שכבשו את כל המצעדים, כמו "דרך השלום", "טרמינל 3" ו"כמו בריו". אוחיון גם מופיע לאחרונה בסדרה "מחוברים" ככותב שירים למזר איתי לוי.

האם האבא הסודי סוף סוף יחשף בשיר? לפי מקורבים לשרית חדד "היא לא מכירה אותו, הוא תרם באנונימיות." חופשת הלידה של חדד תסיים באופן רשמי רק בסוף פברואר, ועד אז היא לא תופיע אבל בסיום חופשת הלידה הזמרת תחזור לבמות וצא לסיבוב הופעות גדול בהיכל מנורה. בהופעות שלה היא כבר תחשוף את הבלדה השקטה לבת החדשה, נויה. אבל באמת חשבתם ששרית חדד תצא לחופשה? לפי מקרובים חדד כבר חזרה לאולפנים והיא שרה סקיצות חדשות.

אז האם בשיר החדש ירמז פרטים לגבי האבא הביולגי של נויה הקטנה? כרגע מקרובים מספרים שהשיר יעסוק בלידה עצמה ובבית שלה ולא יגרר לרכילות ושמועות מופצות ברחרבי החדש. בשבוע שעבר ספרנו לכם על השידור של אביעד קיסוס בתכנית הרדיו שלהם שם מתח קיסוס ביקורת קשה על הזמרת שלא חושפת את האמת שלה. כך אמר אביעד קיסוס: "התרחשה כרוח הקודש, אולי היא מריה הקדושה? או אולי התעברה מרוח הקודש".

עוד אמר קיסוס: "אגב, שיהיה ברור: אני בכלל לא נכנס לנושא השמועות. זה נושא אחר לגמרי. אני מדבר רק על השאלה כיצד נכנסה שרית חדד להיריון. האם יש אבא בתמונה? האם זו תרומת זרע? האם האב הביולוגי יודע שהוא האב הביולוגי? האם הילד/ה יגדלו בבית חד הורי? אלה שאלות ענקיות ומעניינות. זכותה של שרית חדד להגיד שהן אינן עניינו של איש. זכותה גם להגיד שהיא כאמור אינה נושאת שום דגל. אם כי יש כאן בעיה."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן