קאמבק: רן דנקר והאקס איתי וייזר חזרו


השחקן רן דנקר אולי נעלם מהנוף בשנים האחרונות אבל לפחות הוא דואג לתחזק זוגיות ארוכה. אחרי הפרידה הגדולה לפני שנה וחצי, חזר דנקר לאקס איתי וייזר.

זה נכון שהשחקן המפורסם רן דנקר מנסה לשמור על פרטיותו, אבל בתעשיית הבידור מדברים היום רק על דבר אחד – על הזוגיות המחודשת של דנקר. השחקן והזמר חזר לבן זוגו בשנים האחרונות אחרי שנפרדו לפני שנה חצי. כזכור דנקר נפרד מבן הזוג שלו במאי. איתי וייזר הוא במאי תיאטרון ותסריטאי. לאיתי יש ילדה בת 4. השניים נכנסו לקשר רומנטי לפני קצת יותר משש שנים. דנקר וזיו כמעט ולא נחשפו ונצפו באירועים. מלבד פעם אחת. לפני שנה וחצי פורסמו באתרי הרכילות ידיעות על פרידה של דנקר ואיתי, אבל נראה שאהבה מנצחת ודנקר וזיו חזרו בקאמבק גאה.

בראיון שפורסם עם רן דנקר על היציאה מהארון הוא אמר: "המיניות היא עוד דרך של הנפש לבטא את עצמה. היא מורכבת ובנויה מהמון חלקים. כסך האנשים כך סך האפשרויות המיניות. אני חושב שאף פעם בחיים שלי לא הרגשתי בית כמו שאני מרגיש עכשיו, מה שיותר מפתיע אותי מזה שאני בזוגיות עם גבר, הוא לגלות שאני שלוש שנים בזוגיות. נקודה, פשוט התאהבתי, אני נמשך לנשים ולגברים. למה צריך לצמצם את עצמנו כל כך להגדרה? לא רוצה להגדיר את עצמי. בסוף העניין הוא זוגיות. לבנות בית עם אדם שאתה אוהב"

רן דנקר המשיך לתמוך בקהילה הגאה ואף פירסם פוסט מרגש לרגל מצעד הגאווה 2017 בו כתב: "אנחנו נמשכים. מה זה משנה למה. אנחנו אוהבים. מה זה משנה את מי. אנחנו מפחדים. מה זה משנה ממי. אל תתנו להגדרות לנהל אתכם, תשתחררו מדעות חשוכות, ותנו לעצמכם את החופש לחיות על כל צבעי הקשת. היא רחבה, צבעונית ומחכה לאהבה שלנו. כל כך הרבה אנשים שאלו אותי אז מה אתה בעצם? מי אתה? אתה הומו מבולבל, סטרייט במנוסה, או אחד שלא סגור על עצמו?"

לסיום כתב: "ברור שגם אני שאלתי את עצמי את השאלות האלה, אולי עוד שואל ואולי תמיד אשאל, אבל זה מפספס את הנקודה. אני גם שואל מה אני יותר, שחקן? מוסיקאי? רקדן? ונמאס לי להתנצל ביני לביני על מי שאני או מה אני אוהב. אני אוהב הרבה פשוט אוהב. אין לי צורך יותר בהגדרת תבנית משבצת ריבוע סנטימטר לחיות בו. עד מחר ואז שוב אזוז אמשיך להתפתח, להתפכח ולזכור שאהבה ממיסה הכל. יצאתי לרקוד בערום"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן