פרסום ראשון: דודו כהן, כוכב הריאליטי "האח הגדול" יוצא מהארון


כוכב העונה השביעית של הריאליטי הנצפה "האח הגדול" יוצא מהארון! אחרי אין סוף שמועות ואפילו מיני יציאה מהארון בערוץ 26, כהן החליט לצאת מהארון בתכנית חדשה שתשודר ב'קשת' בשם "הקופסה". לפורטל עומרי חיון יש סרטון בלעדי!

"אני חושב שהגיע הזמן שאני אספר מה הם הנטיות המיניות האמיתיות שלי" כך אמר כוכב העונה השביעית של "האח הגדול", דודו כהן שנשאל מול מי הוא חי בשקר וענה שמול אביו. מקורות ב'קשת' הדליפו לפורטל עומרי חיון את הפרומו שטרם שודר, הפרומו אמור לקדם את התכנית החדשה בשם "הקופסה". התכנית החדשה לא נחשפה עד היום. ביום ראשון הקרוב ישודר הפרק בו דודו כהן יצא מהארון בפני כל המדינה ואביו.

כזכור במהלך הפרקים ששודרו בעונה השביעית של "האח הגדול" נראו לא פעם רמיזות ושיחות על נטייתו המינית של הדייר לשעבר בן ה-33, דודו כהן מעפולה. בזמנו אמרו חברים קרובים של אותו דייר בשיחות עם מערכת פורטל עומרי חיון כי כהן הוא הומו מוצהר שאף פעם לא התבייש בזהות המינית שלו ושכל העיר מכירה אותו כגיי מחוץ להארון. באחד הפרקים האחרונים סיפר כהן שהוא יוצא למסיבות גייז באומן 17, ובשיחה אחרת אמר לדייר שי חי בשאלה לזהות המינית שלו שהוא פשוט "דודו מעפולה". כנראה שעכשיו החליט כהן לחשוף את האמת על הארון שהיה חי בו.

כוכב "האח הגדול" איבד את אימו סולי לפני מספר חודשים, סולי מתה לאחר שנלחמה בסרטן. במשך חודשים פירסם דודו בפייסבוק ובאינסטגרם תמונות משותפות איתה והתפלל שהיא מקשיבה לו מלמעלה. הקשר של כהן עם אביו ידע לא מעט דרמות בחיים של השניים, אבל עכשיו החליט כהן לשתף אותו מול המצלמות על הידיעה שהוא הומו. כזכור במסיבת הסילבסטר שהתרחשה בבית "האח הגדול" הדיירים שתו לא מעט אלכוהול, הפקת התוכנית אפילו נאלצה להזמין אמבולנס לנווה אילן. בשיא הערב הספיק הדייר הגאה להודיע לכולם "אני רוצה לצאת מהארון ולהגיד שאני הומו" הדיירים בבית לא הופתעו.

גורמים בהפקת התכנית אמרו לפורטל עומרי חיון: "הקופסה הנה תוכנית טלוויזיה ייחודית וראשונה מסוגה בעולם בה באמצעות הקופסה המגשר יניב שוורצמן פותר סכסוכים מורכבים וקשים. לצורך התוכנית פיתח שוורצמן המגשר שיטה ייחודית לפתרון סכסוכים"

בארצות הברית משודרת כבר במשך חמש עונות סדרה קומית בשם "אפיזודס" בכיכבו של מאט לה-בלאנק מ"חברים". בסדרה לה-בלאנק מגלם בתפקיד עצמו והצלחתו בעולם הבידור האמריקאי אחרי 'חברים'. בעונה החמישית שמשודרות בימים אלה בארצות הברית, מאט מנחה ריאליטי בשם "הקופסה" שאולי יכול קצת להזכיר את הדוקו ריאליטי החדש של 'קשת'. הפרומו המדובר טרם שודר בערוץ 2 או פורסם בדפי הפייסבוק של 'קשת', אבל נראה שמדובר בפורמט חדשני ואמיתי שיעלה בקרוב ודלף לראשונה לפורטל עומרי חיון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן